Dea Skrevet 26. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2006 Hei! Vi er en gjeng som planlegger og arrangere lan, men problemet ligger i nettverksutstyret, vi har ikke switch. Vet dere om noen som leier ut sånt utstyr og sender? Link? Andreas. Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 26. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2006 f.eks komplett.no låner ut, tror å de fleste nettbutikker låner ut. Iallefall dem jeg har hatt kontakt med gjør det Lenke til kommentar
klumpen Skrevet 27. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2006 hvor mye utstyr er dette snakk om? Vi driver nemlig å leier ut Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 27. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2006 For ikke å snakke om hvor i landet. Jeg driver også med utleie, primært i vestfold-området... Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 27. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2006 hvor mye utstyr er dette snakk om?Vi driver nemlig å leier ut 5505288[/snapback] du kom meg i forkjøpet der ja driver å flytter i dag, og da er switchene med på lasset Dea, fortell hvor det er snakk om, så kanskje flere kan hjelpe deg... Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 27. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2006 polarparty har kjøpt 10stk helt nye 24porter (gbit på alle porter) linksys switcher. Lenke til kommentar
Dea Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. januar 2006 Vi snakker om et lite lokal-lan, kun for lokale data intereserte i første omgang ivertfall, men problemet med switch er der likevel, vi trenger i hovedsak en 24 porters switch. Helst til en billig penge. Vi holder til i Vågå i Gudbrandsdalen. Viss noen kan gi pris osv, send en pm til meg! Takk for hyggelige svar. Andreas. Lenke til kommentar
powerslave Skrevet 28. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) hmmm. jeg tror jeg har noe liggende 3 x 16 portere. skal høre med jobben og jeg får låne noe mere stasj. har i allefall meldt meg på lanet Endret 28. januar 2006 av powerslave Lenke til kommentar
futti Skrevet 30. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2006 Er mange dataparty-arrangører/foreninger/organisasjoner som har utleie av utstyr. Polarparty er allerede nevnt. Kan også nevne WarpCrew i Rogaland og andre har hvis man bare spør. Er også mange private som har. Selv sitter jeg på 2 x 24 portere hjemme (som fungerer mer eller mindre). http://www.polarparty.no - Polarparty http://www.warpcrew.com - WarpCrew Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 31. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2006 jeg sitter selv med en 48porter 10/100 og 2stk gbic porter (summit48) hvis noen vil låne, den befinner seg i sandefjord, vestfold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå