Maroder_S Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Hei, har fått låne en liten USB-Bluetooth-mottaker av en kompis. Denne skal brukes til en test for Hw.no. Dessverre er han jeg lånte denne av en Linux-nerd av de sjeldne, så han har kastet CD-en sin med Windows-drivere. Jeg må likeve bruke denne med Windows, siden testproduktet bare leveres med Windows-drivere. Men driveren er ikke mulig å finne på Fujitsu-Siemens nettsider! Dette er en vanlig dongle tipper jeg, omtrent to år gammel. Den er merket "FMWBA-101" Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Synd jeg ikke har samme merke på min blåtann. Hvis det hadde vært likt skulle du fått låne CD'en eller i det minste fått lånt en ISO av CDen. Har du ennå ikke fått tak i drivere? (Jeg ser innlegget er datert 27. januar) Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Hei, har fått låne en liten USB-Bluetooth-mottaker av en kompis. Denne skal brukes til en test for Hw.no. Dessverre er han jeg lånte denne av en Linux-nerd av de sjeldne, så han har kastet CD-en sin med Windows-drivere. Jeg må likeve bruke denne med Windows, siden testproduktet bare leveres med Windows-drivere. Men driveren er ikke mulig å finne på Fujitsu-Siemens nettsider! Dette er en vanlig dongle tipper jeg, omtrent to år gammel. Den er merket "FMWBA-101" 5504600[/snapback] De fleste BT-enheter bruker CSR brikkesett, så da er det widcomm driverene som er det absolutt kuleste og mest avanserte du kan kjøre. Her er siste versjon: Widcomm 5.0.1.1200 - GSM-Forum PS! Ikke glem å laste ned disse hackene for å få de til å fungere uten lisens, det ligger opplysning om hvordan du gjør dette i tråden jeg linka til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå