dysfunctional Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Livet er mye lettere før man vet sånt. Nå kommer jeg til å kikke på merkingen... 5513969[/snapback] Second. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Veldig moro å lese Eneste jeg tviler litt på er den bakerste bokstavmerkingen...A,B,C. Kan jo ringe til Tine og spørre da, men tviler nesten litt på at de har lyst til å røpe det... Den nye drikken DUS har helt annen merking... Der står det bla. en H osv. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Hvorfor så joachim i dag 24-kartonger med bokstaven D, og Tine Smak m/ sjokolade merket med F? Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2006 Jeg vet. Jeg har oppdaget det. Derfor gir jeg denne tråden nytt navn Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Merkelig... Alt unntatt den siste bokstaven virker oppklart... Det at de 000 tallene er produksjonsdata stemmer nok. Så at de med minst tall, i dette tilfellet 004, stod fremmerst, mens de med høyere tall stod lenger bak. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 B - Dette er avvik fra oppskriften. A er mest likt, B er mer ulikt, og C avviker mest fra oppskriften. Dette gjelder KUN smakstilsatte melkeprodukter, som LITAGO- og 24-serien. Med andre ord, ved å se på informasjonen på eksempelet over, ser vi at produktet er holdbart til femte mai, 2006, er produsert første januar, klokka 12:24, og har et middels avvik fra oppskriften. 5504586[/snapback] Kontakt Tine og få oppklart dette, jeg ble nysgjerrig! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Jeg mener, får jeg en sjokolademelk med for mye sukker i, og er diabetiker som kontrollerer blodsukkeret, så er det faktisk langt fra bra. Eller hvis jeg holder telling på kaloriene, og noen plutselig har mistet en ekstra kilo sukker oppi. Jeg ville jo blitt gal - kaloriene på kartongen ville ikke stemt. 5513701[/snapback] Jeg synes det er bra at Tine merker kartongene slik at hysteriske mennesker som deg kan unngå å oppleve slike ting. Hvis du er i tvil om den kan drikkes eller ei, er det bare til å ta en titt på kartongen. That's it!En diabetiker kan nok flere triks enn du vet om for å kontrollere blodsukkeret. Det er jo alltid godt med litt variasjon innimellom også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå