hondapower Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Jeg har nettopp fikset meg egen pc for nedlasting, mail , video og slikt. Flotte greier tenkte jeg siden jeg da kan konfigurere den andre til å yte maks i spill og fortsatt laste ned med den andre. Det som er problemet er at jeg har bare ett surroundanlegg å kjøre lyden fra og da driver jeg å grubler på hvordan jeg skal få begge pcene til å sende lyd ut på anlegget... har ett ett år gammelt logitech system .. det nest høyeste i z serien ikke de digitale som er nå. noen som har forslag? Tenkte kanskje på å kjøpe lydkort med koaks utgang eller noe å så en creative lydboks eller en reciever men med recieveren vet jeg ikke om det er støtte for å koble til logitech anlegget så da må jeg innvistere i nytt surroundanlegg . Dyrt pluss at jeg sitter igjen med et bra logitech anlegg som jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med. Arg grubler å grubler men finner ingen god løsning! Hjelp!! Lenke til kommentar
RockFord_ Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Har sett slike "Switcher" med 1-2 bryter til dette bruk på Elkjip, tror jeg Kan ha vært en annen elektro kjede. kostet rundt 100 lappen tror jeg.. Lenke til kommentar
hondapower Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 akkurat.. har gått å grublet på dette lenge nå , og jeg kom på en ting. siden begge pcene skal i samme nettverk er det vel mulig å streame lyd fra den ene til den andre? Det vil si at jeg kan åpne videofilen fra den pcen med anlegget koblet til å spille den av der uten alt for mye problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå