Plecto Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Hver gang jeg slår på pcen er datoen 1. januar 2002. Jeg må jo forrandre det fordi en rekke programmer fungerer ikke hvis ikke det er riktig dato (f.eks. msn messenger), men så straks jeg restarter pcen så er jeg gått tilbake i tid igjen Hva er feil? PS: Har nettopp fått flunket nytt hovedkort så jeg trur ikke det er noe med batteriet Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Stiller du klokken i windows eller i BIOS? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Antagelig så er batteriet på hovedkortet ditt dødt. Skift det. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) OBS: Dobbeltpost.. Endret 27. januar 2006 av sesteen Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 Men hvordan kan batteriet være gåent fra produsent? Stiller klokken i windows Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Men hvordan kan batteriet være gåent fra produsent? Stiller klokken i windows 5505250[/snapback] Det kan være feilproduksjon. Prøv om det hjelper med å stille klokken i BIOS. Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 Fant problemet. CMOS jumperen stod bare over èn av pinnene i hovedkortet. Satte den på plass så funka det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå