Plomma2 Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Hei. Jeg har de siste 2-3-4 årene vært hektet på Angel som har gått på Tv2 hver torsdag, men forrige uke sluttet det på en sånn måte at man kunne forstå at nå er det slutt, og i dag er det ingen episode, så jeg lurte på om noen vet om det ikke er produsert mer? Det er jo litt trist etter noen år, men. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Lurer på det samme. Har ikke giddet å sjekke fansites ennå. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Sesong 5 er siste ! Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Dere kødder? Klarte jeg virkelig gå glipp av siste episode av Angel forrige torsdag? Fikk med meg de 10 siste minuttene og skjønte pent lite da slutten kom. Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Kjøp sesongene på DVD har jeg gjort, men om du liker Angel .. sjekk ut Buffy... faktisk enda bedre (syns jeg) å mange av folkene i Angel er med i Buffy også. Men dette veit dere sikkert... Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 YES! endelig er det over! yay Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Synes serien om Angelicus er mye bedre en Buffy. Hun rekker han ikke opp til knærene en gang.... Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) Kjøp sesongene på DVD har jeg gjort, men om du liker Angel .. sjekk ut Buffy... faktisk enda bedre (syns jeg) å mange av folkene i Angel er med i Buffy også. Men dette veit dere sikkert... 5504554[/snapback] Som det sto et sted, handler "Buffy" om så utrolig mye mer enn bare ei sexy jente som dreper vampyrer. En følger henne i en til de grader vanskelig hverdag og oppvekst, mye psykologisk drama og greier under den glatte "cool vampire slayer" overflaten. En av grunnene til at jeg likte serien godt på tross at det var tider den var så dårlig at jeg vurderte å slutte helt å se på den. Ganske varierende kvalitet. James Marsters rocker min verden Og nå har han pinadø dukket opp i "Smallville" og! Jeg har alltid digget den herlige sarkasmen han bruker som våpen i serien(e). Ehm siden denne serien nå er over.. vil jeg ha.. EN NY KNALLTØFF SCI-FI SERIE.. plz plz with teh zugarz on teh topz! Er altfor lite av slikt på TV her.. Endret 27. januar 2006 av Sundiver Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) Ehm siden denne serien nå er over.. vil jeg ha.. EN NY KNALLTØFF SCI-FI SERIE.. plz plz with teh zugarz on teh topz! Er altfor lite av slikt på TV her.. Når Star Wars kommer ut som tv-serie i 2007 vil dine bønner bli hørt. Endret 27. januar 2006 av Mr.SS Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 har sett både på buffy og Angel(kjøpte all 7 sesonger av buffy) men det gidder jeg ikke av angel, men det var spenende nok til at jeg satt oppe til 0:00 for å se på det. mulig spoiler: men syns slutten av angel var litt dårlig, skal man bare anta at de strøyk med... Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 men syns slutten av angel var litt dårlig, skal man bare anta at de strøyk med... Gjorde nok det. Men er enig. Likte ikke slutten. Skulle de først ta livet av de, så hadde jeg likt en skikkelig avslutning med masse fighting før de eventuelt ble tatt knekken på. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Kjøp sesongene på DVD har jeg gjort, men om du liker Angel .. sjekk ut Buffy... faktisk enda bedre (syns jeg) å mange av folkene i Angel er med i Buffy også. Men dette veit dere sikkert... 5504554[/snapback] Ehm siden denne serien nå er over.. vil jeg ha.. EN NY KNALLTØFF SCI-FI SERIE.. plz plz with teh zugarz on teh topz! Er altfor lite av slikt på TV her.. 5505285[/snapback] Masters er konge ja ang. serie...firefly? Den blir kanskje litt kort da, men pytt? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Masters er konge ja ang. serie...FireFly? Den blir kanskje litt kort da, men pytt? FireFly serien er jo helt konge da. Hadde aldri hørt om det før jeg leste om Serenity. Etter å ha lest litt ble det til at jeg så hele FireFly serien på DVD, etterfulgt av Serenity på DVD. Serien er veldig bra, men er desverre bare Dolby Stereo lyd på den. Var oppfriskende å se Serenity (som forøvrig er en avsluttning av serien) med skikkelig lyd . Serien er knallbra, å filmen bedre. Anbefales. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 "Angel" (1999/I) [TV-Series 1999-2004] Synes det var en knall serie.. Hadde håpet det kommer en collection box av alle sesongene... Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Huske å legge mulige spoilers i spoiler gardinen! svarte og... Er kommet midt i 3dje sesong. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Huske å legge mulige spoilers i spoiler gardinen! svarte og... Er kommet midt i 3dje sesong. 5506122[/snapback] Hvorfor i alle dager leser du i en tråd med tittelen: "Er Angel slutt?" da? Det sier vel seg selv at du som er midt i serien ikke burde lese her. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Tenkte om jeg kunne få vite hvor mange sesonger det er. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Synes Buffy er så mye syting og sånt (før Dawn kom også). Angel virker som en mer voksen serie (selv om jeg ikke er overbegeistret for Cordelia, hun hører mer hjemme i Buffy). Uansett, sesong 5 var kanskje noe skuffende. Men det har en av mine favoritt kamper: Lindsey vs. Angel Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Kuleste fighten evah er fra Buffy tVS, Xander vs Harmony, i slo-mo. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Min verden falt i grus da Wesley døde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå