Jokka1990 Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Har fått et lite problem med dataen, og nå skal jeg skrive en kjapp oppsumering. Søndag: Jeg spilte battlefield2 til kl 21.30. Fra kl 22.00 - 00.00 fikk jeg blue screen med en tekst jeg ikke rekker å lese noe av og så rebooter dataen seg. Dette skjedde 5 ganger i løpet av de timene. Fikk samme problemet mandag og tirsdag, men ikke så ofte. Jeg begynte å lure på om det var pga jeg ikke har noen kabinettvifte mot hardisker og sånn generellt, men det har fungert fint de siste månedene på lan osv. I dag kom det meg tanken om det kunne være Azureus clienten min som gjør det. Jeg mener den alltid har vært oppe når dette problemet skjer. Og i det siste har det vært problemer med azureus da jeg ikke fikk oppdatert den og den stengte seg ned. Noen som vet hva jeg bør gjøre og hva det kan være? -Mvh Joakim Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Hvilken brannmur har du? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Har hatt samme problem før, men med et annet spill. Men jeg brukte ikke azureus. og det skjedde bare med det spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå