Gå til innhold

Spørsmål ANG. Netshop bestilling!

Anbefalte innlegg

Hei

Lurer på noe ang min bestilling fra netshoposlo.no.

Har bestilt en 12-14 deler, hele greia står forsatt som åpen, bestilte onsdag ettermiddag.

Da jeg bestilte stod det "på lager med 10 av varene og "fjernlager 1-3 dager" på 3-4 av de.

Når jeg sjekker ordren min står det nå "ubekreftet 07.02.06" og noen andre datoer på masse av varene, usikker leveringsdato.

1. Usikker leveringsdato = Senest eller tidligst eller forventet leveringsdato til butikken eller?

2. Fjernlager 1-3 dager 20+ = Vare innen 1-3 dager eller gjelder leveringsdatoen?

-

Føler at det ble litt rart, på bestillingsskjermen/handlekurven var alle varene på lager ELLER det stod "fjernlager 1-3 dager xxx antall". Senere når jeg sjekker ordren står det jo at et par av varene ikke kommer på lager før om ca 2 uker :S

Hjelp please :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har lurt på det samme selv en gang og spurte. Så lenge det sto "fjernlager 1-3 dager" på varene da du bestilte og det FREMDELES står "fjernlager 1-3 dager" når du klikker deg inn på hvert enkelt produkt er det det som gjelder.

Det var noe med at systemet som beregnet leveringsdatoer ikke tok hensyn til fjernlageret - tror jeg...

Min erfaring er også at "1-3 dager" av og til kan bli 4 dager...men som oftest holder de det de lover :)

Lenke til kommentar

Unskyld meg, men hvordan i huleste skal vi vite hvordan Netshop behandler ordren din!? Jeg skal fortelle deg hva trikset er for å få svar på dine spørsmål:

1. Finn frem en hatt og ta den på deg

2. Finn frem en telefon og tast nummeret til Netshop

3. Finn frem et par truser og tre dem over hodet

4. Vent på svar fra Netshop

5. Finn frem et par sko og tre de over fingrene

6. Spør de spørsmål du måtte ha til Netshop

Endret av DJ ZooL
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234
Unskyld meg, men hvordan i huleste skal vi vite hvordan Netshop behandler ordren din!? Jeg skal fortelle deg hva trikset er for å få svar på dine spørsmål:

1. Finn frem en hatt og ta den på deg

2. Finn frem en telefon og tast nummeret til Netshop

3. Finn frem et par truser og tre dem over hodet

4. Vent på svar fra Netshop

5. Finn frem et par sko og tre de over fingrene

6. Spør de spørsmål du måtte ha til Netshop

5505300[/snapback]

Der har du svaret. Fjernlager med en viss dato betyr nødvendigvis ikke garanti. Om du må ha ventet lenger enn det de antar, kan det være mange faktorer til dette, den vanligste at de er tom for varen eller at det har blitt forsinkelser her og der.

mvh

Lenke til kommentar

Er det noen som vet hva/hvor fjernlageret til Netshop egentlig er?

Jeg har fått med meg at:

- netshop.no viser beholdningen til netshoposlo.no som fjernlager

- netshoposlo.no viser beholdningen til netshop.no som fjernlager

Jeg har også inntrykk av at det går raskest å få varer fra sandefjord til oslo, mens andre veien går det treeegt.

Vet noen hva/hvor resten av "fjernlagrene" til netshop er?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...