ManagHead Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Sitter her og prøver å komme på gode spørsmål fra denne filmen, men er en stund siden jeg har sett den, så håper noen her klarer å komme på ett eller to Post med svar helst.. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Skjønner ikke helt hva du mener med spørsmål om filmen, kunne du ha forklart dette litt bedre? Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Vi har et eget skoleforum hvor man kan spørre om hjelp til leksene. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 Lage spørsmål som jeg kan stille til folk som har sett den, hva hendte med han, hva opplevde han, hvem traff han etc.. Klarer ikke å komme på noe spesifikt.. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Vi har et eget skoleforum hvor man kan spørre om hjelp til leksene. 5504230[/snapback] Hvem sa noe om lekser? Selv om jeg også synes det kan ligne på lekser, men syns fremdeles det passer bedre her. Lenke til kommentar
snjosokk Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 namngav han ikkje fyrste fiskebåten? i så fall kan spørsmålet vera "kva heite den fyrste fiskebåten hans?" eit løkbra spørsmål er jo å sitera den viktigaste replikken i heile filmen, "My mom always said that life is like a box of chocolate, you never know what you gonna get" Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 Ja, har med det med moren hans Og så var det noe med en båt ja, og reker(?). Men husker liksom ikke detaljene Lenke til kommentar
unwill Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 "Run Forrest Run!" er en replikk som jeg kommer til å huske resten av livet. Hvor mange Oscar vant filmen? Lenke til kommentar
snjosokk Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 det var ein rekebåt ja;) men kjem jammen ikkje på kva den båten heitte... Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Oppkalte han ikke båtene sine etter Jenny, da? Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Han oppkalte båtene etter Jenny ja, viss jeg husker rett. Tror han hadde et titalls Jennyer i rekebåt flåten sin. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Hvor mange Oscar vant filmen? 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå