Snipper_nr1 Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 Skjermen er helt blå når jeg starter opp win 2003, logger meg inn og så blir skjermen blå..... explorer.exe som er problemet her tror jeg. får opp task manager og etc ved cntl + alt + del. Lenke til kommentar
Snipper_nr1 Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2006 Hei, fortsetter i den samme tråden som jeg har skrevet i før... Igår innstalerte jeg en del tung programvare (NA greier) og så fikk jeg følgende feilmelding: Couldnt open drive multi(0)rdisk(0)partition(1), får fiksa det ved å sette inn win xp cd`en og kjøre kommandoene fixboot og fixmbr. Nå i dag har jeg innstalert nettverkskort nr 2 i pc-en og fått samme problem igjen, har ikke fått fiksa det ennå men regner med at jeg får klart det før eller senere (skjermen blir svar før jeg rekker å gjennomføre commandoen, men er helt random når det slokner så før eller senere skal jeg nok rekke det!). Uansett så lurer jeg på hva dette kommer av, siden jeg må fikse booten tenkte jeg at det kan være at jeg kjører både XP og server på to forskjellige partisjoner og når jeg innstalere noe på den ene partisjonen så klikker det for den andre partisjonen? Er jeg inne på noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå