perplex Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 (endret) Jeg skal bygge meg ny PC til spill, kompilering og videoredigering. Jeg har bestemt meg for denne prosessoren.(AMD Athlon 64 3500+ (Venice)), men jeg er usikker på hvilket hovedkort og skjermkort osv. jeg skal kjøpe. Jeg har 7000kr. til hele PCen (Skjerm, mus, tastatur og cd-rom har jeg fra før). Hvis noen har ville protester mot CPUen, så si ifra! Endret 26. januar 2006 av perplex Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 (endret) kan du forklare meg hva "fjortis-pc" er ? edit: KJEMPEleif. edit2: hvorfor skriver du fjortis-pc da ? (teit navn forresten :> ) Endret 26. januar 2006 av espennyh Lenke til kommentar
perplex Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 kan du forklare meg hva "forstiss-pc" er ? 5504154[/snapback] Det står: "Jeg skal bygge meg ny PC til spill, kompilering og videoredigering." Lettere sagt mest mulig for pengene!! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Les igjennom Retningslinjene for denne kategorien. Disse er også tydelig nemt i toppen av denne kategorien, samt at de ligger som eneste annonsering/sticky i denne kategorien! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 3700+,amd geforce 7800GT 2gb ocz hiper 580 watt DFI lanparty sli-d kjøling til cpu og grafikkort kabinnet totalt: rundt 12-13k Det blir uberflaske hals å ha 3500+ og noe annet piss... ;D Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Det blir uberflaske hals å ha 3500+ hvor stor forskjell tror du det er på 3500+ og 3700+ a ? ;p Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 totalt: rundt 12-13k Det blir uberflaske hals å ha 3500+ og noe annet piss... ;D 5506396[/snapback] Det er jo litt mer en de 7000,- han hadde å bruke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå