Tommy Joe Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Har akkurat fått et 7800GT Dual i hus, og det var med stor spenning jeg monterte monsteret inn i maskinen. Men så skjer det ingenting når jeg starter det hele opp! Vifter starter, og harddiskene teller opp, men ingen bilde på skjermen. Hovedkortet jeg benytter er et Asus AN8 SLi DeLuxe. Det fulgte en liten brikke med skjermkortet som minner om brikken som fulgte med hovedkortet (den det står single video card/dual video card på), men brikken som fulgte med skjermkortet passer ingen steder. "key-hullet" passer ikke overens med brikken til HK i det hele tatt. Fant heller ingenting i bruksanvisningen om dette kortet. Jeg benytter strømforsyningen som fulgte med skjermkortet, og har ikke prøvd å benytte strømforsyningen i kabinettet. Kan noen hjelpe??! Lenke til kommentar
Tommy Joe Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 Hadde håpet jeg skulle slippe å sende kortet inn til forhandler for testing.. Men det er jo en mulighet for at kortet er DOA Lenke til kommentar
Tommy Joe Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 Hadde håpet jeg skulle slippe å sende kortet inn til forhandler for testing.. Men det er jo en mulighet for at kortet er DOA 5505428[/snapback] Jepp, kortet var DOA! Kommer vel aldri til å få det kortet da... Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 joda! du skal jo få erstatningsvare! Lenke til kommentar
bushnut Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Jeg hadde et lignende problem med mitt 7800gt 512mb.. Jeg kom kun inn i bios men så fort windows skulle starte ble skjermen svart og slo seg av... satte inn windows cd'en og reinstallerte da gikk alt som smurt. nb! safemode virka heller ikke. Lenke til kommentar
Tommy Joe Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 Problemet er at dette kortet er laget kun i 2000 eksemplarer. Ser dermed mørkt på at jeg noensinne får samme kort-modell tilbake. Men vi får vente å se... Lenke til kommentar
kremt Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Vilt kort detta da Hvordan fikk du tak i det, egentlig? Fikk du det aldri til å virke i hele tatt? Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 kan jo være at det er noe spesiellt som skal til siden det er SLI i kun en port eller har du sendt det inn*? Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Problemet er at dette kortet er laget kun i 2000 eksemplarer. Ser dermed mørkt på at jeg noensinne får samme kort-modell tilbake. Men vi får vente å se... 5631091[/snapback] U valgte 7800GT Dual fremfor GTX 512? jaja..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå