zEleXed Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Har et superproblem! Fikk nytt SD kort fra Dane-Elec i dag(1gb) Når jeg setter det i spør den om jeg vil formatere får å kunne lese det, så er det formatert. men jeg finner det ikke! Noe galt jeg har gjort? HJELP! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 prøvd å formatere til fat32 i en kortleser? Lenke til kommentar
zEleXed Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 Prøvd å formatere både i FAT32 og bare FAT, men finner ingenting... Jeg får forespørsel om å formatere kortet når jeg setter det inn, og det blir vellykket formatert er beskjeden jeg får. Men jeg finner det ikke:s Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 du får bare opp vil du formatere kortet hver gang du prøver å komme inn på det? Lenke til kommentar
zEleXed Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2006 Nei, jeg får det ikke opp noen plass, jeg får spm om å formatere hver gang jeg setter det inn, men etter det er formatert finner jeg det ikke... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 (endret) prøv å legge inn total commander som er gratis og se om du finner det på den måten, eller får formatert det med total commander http://www.ghisler.com/ce.htm er en grunn til at man kjøper sandisk ol =) Endret 29. januar 2006 av Admin'c Lenke til kommentar
Bullfrog_ Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 min far har 2020 og den støtter ikke minnekort på større enn 256 mb.. så er en liten sjanse for at 2020i ikke støtter 1gb? bare en liten gjett fra min side. Men hadde jeg vært deg så ville jeg sjekket ut dette før jeg gjorde noe mer. Lenke til kommentar
zEleXed Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 Den støtter 1Gb minnebrikke, har prøvd med en annen 2020i, men den er nå sendt inn på rep... Takk for gode svar... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå