4matic Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 (endret) Hei Har lest en del i forumet....tittet i brosjyrer, og for ikke å glemme utallige butikker(også nettbutikker) Begynner nå å tvile på følgende.: Vurderer å kjøpe et JVC GZ-MC200EX Når man leser i JVC`s brosjyre, virker det som om det er et "bedre" større, kamera. Men hva kom først, GZ-MC200, eller er de med harddisk de nyeste?? Ingen vits å kjøpe "gammel" teknologi. Det er jo ikke gammelt, men...... Burde jeg heller gå for en med disk? F.eks GZ-MG50? BRB Endret 29. januar 2006 av mrt2150 Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Men hva kom først, GZ-MC200, eller er de med harddisk de nyeste?? GZ-MC200 er eit videokamera med harddisk... Kvifor du heller bør satse på eit DV-kamera har eg svart på i den førre tråden du starta. Lenke til kommentar
4matic Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 Ja, jeg er klar over det, men.: Er GZ-MG20, 30, 40 osv en nyere serie kameraer enn GZ-MC200 og 500?? Hvem kom først..... BRB Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 OK, det var eit litt dårleg formulert spørsmål, so eg forstod ikkje heilt kvar du ville med det... Til saka: Ut frå artiklane til akam.no, ser det ut som GZ-MG-serien er nyare enn GZ-MC-serien. Artiklen om GZ-MG20/30/40/50 er frå juni 2005, medan ein om GZ-MC500 er frå februar same år. Lenke til kommentar
4matic Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 Beklager den dårlige formuleringa.....kom liksom ikke på noe bedre i farta... Det var som heg mistenkte....... Takk for hjelpen Mvh BRB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå