EmiL_S Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Hei igjen! Jeg har pc'n min koblet til tv ( med en gul kabel inn på en scart osv ). Når jeg spiller dvd filmer ser jeg bilde på tv'n, men når jeg spiller av vanlige film filer og / eller stream fra nettet som web tv så blir det svart... Noen som kan hjelpe meg med dette ? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Sett TV som primary, og ikke secondary (Du gjør det der du kloner skjermen). PC skjermen er som regel primary, og TV er secondary når du kloner, derfor bytt slik at TV'en blir primary og PC skjermen secondary. (Eller sett begge som Primary hvis det er en mulighet). Lenke til kommentar
EmiL_S Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2006 Sett TV som primary, og ikke secondary (Du gjør det der du kloner skjermen).PC skjermen er som regel primary, og TV er secondary når du kloner, derfor bytt slik at TV'en blir primary og PC skjermen secondary. (Eller sett begge som Primary hvis det er en mulighet). 5504856[/snapback] YES ! TAKK !! Lenke til kommentar
EmiL_S Skrevet 10. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2006 For og gå litt videre med samme sak.. jeg får sett på tv'n, men må stille skjermegenskapene til 800x600 hver gang for å få hele bildet på tv'n... Går det an å stille inn slik at tv'n er det samtidig som skjermen er 1280x1024 ? Jeg har en urgammel tv godt som uten justeringsmuligheter anna enn lyd og kanalskifte.. Har trykt litt rundt på skjermkort egenskapene men finner det ikke no sted. Jeg har et ati RX600PRO 256pci Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå