Clerion Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Vi skal lese boken Tödlicher Schnee i tysken nå men jeg skjønner ikke en dritt! Noen som kan forklare meg kort i hovedsak hva denne boka går ut på? Noen som vet om nettsider som omhandler den? Fant ikkenoe på google nei! Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Er det VK1 Tysk-B du er inne på eller? Jeg hadde C-språk, og vi var ALDRI i nærheten av å lese noen bok. Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2006 C-Språk...Men ingen greide å bli ferdig så det ble ikke sett så hardt på...Fikk et referat av ei jeg kjenner og ble mye klarere da Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 HVis jeg ikke husker feil så er ikke det den historien som en dame detter ned i en brønn? Eller er jeg helt på villspor. Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 HVis jeg ikke husker feil så er ikke det den historien som en dame detter ned i en brønn? Eller er jeg helt på villspor. 5526229[/snapback] Spør du meg så spør jeg deg :!: Nei, var noe om en død person i snøen(noe jeg tydet ut ifra skisser i boka ) Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Aaa. den ja. Har lest en del av den boka og skrevet sammendrag. ADVARSEL: Min tysk suger! T_dlicher_Schnee_Zusammenfassung.txt Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 den husker jeg vi leste. kanskje den lameste detektivhistorien jeg har vert borte i. har sikkert noe med at jeg ikke er så stø i tysk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå