Gregor Martin Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Hei. Sitter på en BBB-linje, i et kablet nettverk med 2 PC'er. Vi har kun en Belkin svitsj, 8porter. Altså ingen mulighet for Port Forwarding. Likevel får jeg NAT feil fra Azureus. Jeg kan laste ned, men hastigheten suger... Noen som har tips? Kan det hjelpe å å bytte ut svitsjen med en ruter? Isåfall, hvilken? Gjerne en ruter med printersharing støtte og mulighet for trådløs tilkobling... Setter pris på all hjelp... Mvh Lenke til kommentar
Patz Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Ta en portsjekk på http://tester.datasec.no/ og se om den faktisk er åpen eller ikke. Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 du kan bruke linken over, og finne en port som er åpen, og endre porten i azureus til den åpne porten Lenke til kommentar
Gregor Martin Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 (endret) du kan bruke linken over, og finne en port som er åpen, og endre porten i azureus til den åpne porten 5503540[/snapback] Fant ingen åpne porter... Hvordan kan jeg åpne porter? BBBlinje til Belkin 8ports svitsj kabel til PC1 og PC2 PC1 har Zonealarm FW PC1 og PC2 kjører begge WinXP Ingen som kan hjelpe?? Selv med brannmuren avslått finner jeg ikke åpne porter... Endret 29. januar 2006 av Gregor Martin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå