Zappz Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Jeg har tenkt å prøve meg med litt casemodding... men lurer på en ting.. Kabinettet jeg skal fikse på har ikke noen enkle sidedører eller eget "topplokk". Alle dørene er fast i hverandre.. Noen som vet om det kan bli noe hinder hvis jeg skal sette på plexiglass? kan legge opp bilde om ønskelig Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Yes legg opp bilder, blir mye lettere å bedøme da Lenke til kommentar
Nudel Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Kabinettet jeg skal fikse på har ikke noen enkle sidedører eller eget "topplokk". Alle dørene er fast i hverandre.. Noen som vet om det kan bli noe hinder hvis jeg skal sette på plexiglass? Det er ikke noe problem i det hele tatt. Det eneste du må gjøre når du kutter ut vindu (antar at det er det du skal gjøre) er å støtte opp bra inni "omslaget" slik at det ikke blir bøyd, samt passe på at du ikke riper motsatt side av kabinettet. Lykke til! Lenke til kommentar
Zappz Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 her er kabinettet jeg har nå og kan bruke.. noen som vet om noen har brukt kabinett med samme sidedører/lokk til å sette plexiglass på? burde jeg skaffe meg ett annet eller funker det med dette? Lenke til kommentar
Nudel Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 noen som vet om noen har brukt kabinett med samme sidedører/lokk til å sette plexiglass på? burde jeg skaffe meg ett annet eller funker det med dette? Ai, dette kabinettet har jeg jobbet mye med på forskjellige datarom der jeg jobba før. Husker ikke om jeg har sett andre bruke akkurat dette kabinettet med vindu Men ser ikke hvorfor det ikke skulle gå å lage hull i dette på lik linje med annet metall av samme tykkelse. Du kan jo også bare gå løs med dremel og dele topp og sideplater hvis du vil Må bare finne på en annen måte å feste toppen på (mener å huske at det ikke er skruer på topplata?). Lenke til kommentar
Zappz Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 er ikke skruer på topp plata nei, bare på sidedørene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå