Jtand Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Hvordan kan man best mulig kommunisere med lagkamerater i paintball? Hvilken radio bør man kjøpe? Må være slik at motstanderne ikke kan lytte. Også må det være med headset! Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 det er vanskelig å få till slik at motstanderene ikkje kan høre, pga at dei kan vilt skjekke gjennom alle kanalene. hvis du vil ha sikret, tror eg det eksisterer sinnsykt dyre, noe eg ikje tror dere vil bruke penger på. Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 Men finnes det ikke små-radioer med 8 kanaler og 38 underkanaler. Det blir mye det, ingen som gidder å gå gjennom 304 kanaler Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Denne er ihvertfall feilpostet, my guirantee! Lenke til kommentar
Nuhvok Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 http://spyshop.no/ har noen. Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 http://spyshop.no/ har noen. 5503738[/snapback] Clas Ohlson er billigere. Med noen sett med MC-headset er dere good to go! Lenke til kommentar
Nuhvok Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) Ville gått for denne. http://www.clasohlson.no/shop/store/printp...+4%3A45%3A18+PM Endret 27. januar 2006 av Nuhvok Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Har et sånt sett selv, de har VOX(stemmestyring) funksjon så du kan ha micen rundt halsen og hyle i vei. Fin som babycall også Satt den ene i mammas "bestefarsur" sånn at jeg fikk ringinga i surround to ganger i timen LOL Men det bli ikke særlig hemmelig da. De har en scan funksjon som plukker opp samtlige kanal/subkanal kombinasjoner på null komma svisj. Da måtte du montert scrambler/descrambler på mic/øreplugg. Hvis du skal ha hjelp til å lage det så passer denne tråden plutselig i dette forumet likevel Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Jeg hadde en plan om å lage noe sånt selv med nRF2401-kretser, men fant ut at effektiv båndbredde ikke var god nok. I tillegg var mikrokontrolleren ikke kraftig nok. Men det absolutt mulig å få det til med kraftigere kretser. Lenke til kommentar
nr13 Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 jeg har noen alan radioer til salgs. de har 50kanaler og to funksjoner vox og ptt de har lader og det følger med 4batterier til hver radio har headset til alle utenom 1 Lenke til kommentar
nr13 Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 hvor mange personer er dere? send en mail til [email protected] hvis du er intressert jeg er ikke så mye på dette forumet.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå