Konge Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Jeg prøver mitt aller beste å få startet opp sikkerhetssenter igjen på en bærbar Acer med Windows XP SP2 men av en eller annen grunn så finner jeg ikke noen hverken på pc`n eller på nettet om hvordan jeg skal greie starte tjenesten igjen for windows sier den tjensten må være stoppet . Jeg trodde at det eventuelt var en tjeneste som heter Security Senter eller lignende men siden jeg personlig ikke kjører XP på mine maskiner så er jeg blank . Er det noen som har tips så være vennlig å svare da maskinen var totalt nedlasset med virus/trojaner/spyware og jeg har fått fart på det meste men det er visse problemer enda . Lenke til kommentar
ShyFx Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Klikk Kontrollpanel > Administrative Verktøy > Tjenester så går du ned til Security Center på lista, høyreklikk på den og velg start. Høyreklikk en gang til og velg Egenskaper så velger du Automatisk på Oppstartstype så bruk > OK Lenke til kommentar
Konge Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 Jo jeg skjønner det men når man ikke finner Security Service / wscsvc så er det vel en eller annen "luring" som har avinstallert tjenesten fordi de trodde de hadde peiling om du skjønner hva jeg mener . Nå var det ikke akkurat planlagt å reinstallere maskinen men om jeg ikke finner en annen løsning så får jeg heller gå for det istedet for . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå