Gå til innhold

Sende penger fra Telenor nr. til nr.?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok, etter litt "difuse" svar fant jeg til slutt ut det selv etter 20-30 forsøk på telenor sine sider. Ja, det går ann ved at en annen sender en melding eller via visa/mastercard som er sagt her.

5503949[/snapback]

 

 

Kan du beskrive hvordan man gjør dette via en melding eller har du linken til der du fant det?

Lenke til kommentar
Ok, etter litt "difuse" svar fant jeg til slutt ut det selv etter 20-30 forsøk på telenor sine sider. Ja, det går ann ved at en annen sender en melding eller via visa/mastercard som er sagt her.

5503949[/snapback]

 

 

Kan du beskrive hvordan man gjør dette via en melding eller har du linken til der du fant det?

5506103[/snapback]

 

Hvis du logger inn på "Mine sider" på telenormobil.no og under tjenester finner du oppskriften.

Lenke til kommentar
Beklager, misforstid litt her.

Tolket det som om du ville overføre penger fra ditt eget abonnement (resterende saldo) til en annens. Og det går vel ikke an.

5504044[/snapback]

Det er det jeg også tolker det som, og jeg syntes å husket at det går vha mobilhandel. Da kan du f.eks først overføre penger fra din nettbank til din mobilhandelkonto og så sende en SMS hvor du skriver hvilket nummer og hvor mye du vil overføre til et annet kontantkort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...