B4stian Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Kan jeg som har et Telenor-abo. sende f.eks. 20 kr. i ringetid til en som har kontantkort? Evt. hvordan gjøres det? Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Selvfølgelig går ikke det an! Helt umulig! Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Hm... mener at det finnes en slik tjeneste, jo. Husker ikke i farten om det var NetCom eller Telenor som hadde det, men det gikk an å sende en SMS med "fyll <beløp> <tlf.nr>" også ville det bli belastet ditt abonnement. -snubbel Lenke til kommentar
zand Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 For å fylle en annen sitt kontantkort hos Telenor må du bruke MobilHandel. Beløpet trekkes da fra din bankkonto eller VISA/MasterCard. Lenke til kommentar
jic Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Hvis du har Telenor abn I Pakistan så kan du sende en mld og overføre fra ditt abb til en annet sitt. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 Ok, etter litt "difuse" svar fant jeg til slutt ut det selv etter 20-30 forsøk på telenor sine sider. Ja, det går ann ved at en annen sender en melding eller via visa/mastercard som er sagt her. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Beklager, misforstid litt her. Tolket det som om du ville overføre penger fra ditt eget abonnement (resterende saldo) til en annens. Og det går vel ikke an. Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Ok, etter litt "difuse" svar fant jeg til slutt ut det selv etter 20-30 forsøk på telenor sine sider. Ja, det går ann ved at en annen sender en melding eller via visa/mastercard som er sagt her. 5503949[/snapback] Kan du beskrive hvordan man gjør dette via en melding eller har du linken til der du fant det? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 Ok, etter litt "difuse" svar fant jeg til slutt ut det selv etter 20-30 forsøk på telenor sine sider. Ja, det går ann ved at en annen sender en melding eller via visa/mastercard som er sagt her. 5503949[/snapback] Kan du beskrive hvordan man gjør dette via en melding eller har du linken til der du fant det? 5506103[/snapback] Hvis du logger inn på "Mine sider" på telenormobil.no og under tjenester finner du oppskriften. Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Jeg finner det ikke. Kan du spesifisere litt mer? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Beklager, misforstid litt her. Tolket det som om du ville overføre penger fra ditt eget abonnement (resterende saldo) til en annens. Og det går vel ikke an. 5504044[/snapback] Det er det jeg også tolker det som, og jeg syntes å husket at det går vha mobilhandel. Da kan du f.eks først overføre penger fra din nettbank til din mobilhandelkonto og så sende en SMS hvor du skriver hvilket nummer og hvor mye du vil overføre til et annet kontantkort. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2006 Det jeg mener her... overføre penger fra et telenornummer til et annet telenornummer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå