KjellV Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Leie film over broadband. Hvordan vil dette fungere når telenor begynner med det? Er det ikke normalt en grense på 1 GB/måned for deres bredbånd? (De nye prisene som trer i kraft 1. Januar). Hvis man da for eksempel skal se en lang film (eks: Ringenes Herre, Pearl Harbor osv) overstiger vel dette 1 GB? Blir da hastigheten på bredbåndet satt ned til ISDN-hastighet slik at man akkurat er ferdig å se filmen når man begynner på ny måned? Litt tungt formulert men håper dere forstår hva jeg menet. _________________ MSI K7T266 PRO2-RU XP 1700+ @ 2000++ (153 i fsb) ATI Radeon 8500 256MB TwinMOS PC2100 CL2,5@CL2 (306MHz DDR) 8500 3dmarks på standard hastigheter Rett på meg hvis jeg tar feil! [ Denne Melding var redigert av: Nostradamus på 2002-09-13 21:52 ] Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 For det første: Nye Telenor ADSL er et annet abbentement enn Telenor ADSL. Man kan velge en av dem. For det andre: Dette gjelder NextGenTel, og ikke Telenor. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Telenor sa de ikke trodde på film over ADSL. De kommer nok ikke til å satse på dette selv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå