Gå til innhold

Ødelagt Ipod Nano, hva nå?


Anbefalte innlegg

Ja, så skjedde det da, er så sinnsykt typisk...

 

I går morges våknet jeg for sent til å rekke bussen til skolen. Men, pappa skulle innom byn den dagen, så jeg kunne sitte på med ham, hvis jeg kom med en gang. Så, jeg stresser noe voldsomt, hiver på meg klær, og løper ut døren med jakke, mobiltelefon, koss, lommebok og Ipod Nano i hånden. Iløpet av de første meterne mister jeg Nano'en, men merker ikke dette før seinere. Først trodde jeg jeg kanskje hadde glemt den hjemme, eller at hadde sklidd under setene i bilen, men dette fikk jeg ikke sjekket før jeg kom hjem igjen. Etter ett par timer desperat leting både ute og inne regnte jeg med at noen hadde tatt den. Ut på kveldingen gikk jeg ut for å henge opp lapp, og spurte samtidig naboene om noen hadde sett den. Og ja, det hadde naboen rett vedsiden av oss! Men, jeg kunne ikke få den før idag, da den lå i bilen til sønnen.

 

Nå har jeg fått den da, og tror jeg aldri har vært så skuffet som når jeg åpnet leather-case'en den lå i. Displayet var fullt av sprekker, den hadde bulker på baksiden, touch-wheelet føles rart, Windows gjennkjenner den ikke når jeg kobler den til pc'en, den blir varm hvis den er koblet til, og den spiller ikke av lyd. Helt ødelagt med andre ord, mest sannsynlig fordi en bil hadde kjørt over den.

 

Sitter nå her og lurer på hva jeg skal gjøre :(

Har jeg tapt 2000 kroner no, eller er det noe Apple kan gjøre? Har prøvd å lese litt på siden deres, men finner ikke ut noe positivt. Og en mail-adresse er umulig og finne, noen som har den?

Noen forsikringer det er mulig og dekke tapet på?

Noen som er intresert i og kjøpe den? :innocent:

 

Nei, dette var en jævlig dag :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stakkars ipod :(

 

 

Vel, du var utfor huset og reiste til skolen. Altså ble spilleren ødelagt under en reise og derfor skal reiseforsikringen dekke det :) Trynte på sykkelen med mobilen i lomma når jeg sykla til butikken (er snakk om en 100-meter omtrent) fikk penger til ny.

Endret av EvoZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...