morra Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 (endret) Jeg har skrevet ut noen transparenter og lurer på om blekket aldri tørker? Det er blekk fra Esselte til familiens Canon i560. Blir det tørt til imorgen? Tørker det raskere under en varmepumpe? Skal ha det med på skolen, men det sverter fortsatt... Endret 26. januar 2006 av morra Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Hmm.. kommer jo helt an på hva slags plast det er snakk om. Men det kan fort gå lang tid før det tørker ja. Men lykke til Lenke til kommentar
Seifenblase Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Skal man skrive ut på transparenter med en blekkskriver så må man ha spesielle transparenter. De du har printet på er nok for laseskrivere og kopimaskiner. De andre typene transparenter har et tynt gjennomsiktig lag som blekket fester seg på. At din transparent skal tørke tviler jeg på. Lenke til kommentar
morra Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 Ok, takk for hjelpen. Jeg legger dem under varmepumpa i natt og prøver, i tillegg til at jeg tar med utskriftene på vanlig kopi slik at jeg kan kopiere over på skolen med kopimaskinen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå