Bone Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Hvor kan jeg laste ned dette programmet? TurboMSN for Nokia N70.. på www.turbomsn.com ? Hvis det er det, så trenger jeg litt hjelp, for jeg skjønner virkelig ikke hvor jeg skal laste ned.. Om jeg er dum? Kanskje.. Takker for hjelp? (for, det programmet skulle være supert til N70, ikke sant?) Lenke til kommentar
Jonkybonky Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 turbo msn skal være veldig raskt har jeg hørt Lenke til kommentar
Bone Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 Men hvor kan jeg laste det ned? Og, skal det fungere på min Nokia N70!? Og, er Nokia N70 en Symbian -telefon? Lenke til kommentar
Jonkybonky Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Download to Mobile: Open wap.GetJar.com with your mobile -> Quick Download -> enter Quick Download Code 1915 Ja, din telefon er en Symbian-telefon, og dermed burde det fugere. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 Flottings.. !! Takker!! ..men, er det noen måte at programmet kan ligge "pålogget" i bakgrunnen? (Har akkurat for et par timer siden fått N70, skjønner dere, så jeg kan ikke så my enda, og er veldig ivrig) .. For, hvis jeg går ut, så avsluttes det! Koster det noe å registrere seg? Jeg har 5 -trial dager igjen.. Lenke til kommentar
Jonkybonky Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Det må nok noen ander svare på, for jeg kjenner ikke programmet. Du kan eventuelt gå til www.getjar.com og se om du finner mer informasjon der. Beklager, men kan ikke hjelpe deg mer. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 Det går helt greit!! Tusen takk for all hjelp!! Jeg fant det ut selv.. ..var nok litt for ivrig her ja, og spurte før jeg fikk testet ut noe særlig selv.. men, 2 ting, siden jeg først er her; 1: Koster det virkelig ingen ting, bortsett fra dataen du sender (som kun tekst!)? ..og det skal være billigere enn vanlig sms?! 2: Noen spesielle sider hvor kjekke programmer er samlet for Symbian -telefoner? Tusen takk! Lenke til kommentar
Jonkybonky Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 (endret) 1. Ja, ialle fall i prøveperioden. Det vil kanskje koste noe og registrere. Men vil anbefale eMsn, hvis det skulle koste noe. eMsn er helt gratis! 2. Fant denne siden med programmer. Noe av interesse? Endret 26. januar 2006 av Jonkybonky Lenke til kommentar
Bone Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 Takker så mye!! Skal forske ut litt på denne siden!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå