BigJackW Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 (endret) Holder på å lage en undersøkelse om Likeverd og likestilling. Se oppgave 1: Så langt har jeg disse 6 spørsmålene, men skulle hatt noe mere. Noen tips til flere spørsmål eller endringer?? Edit: Copyright teksten på bildet kommer jeg til å fjerne når jeg skal lever ut undersøkelsen. Endret 26. januar 2006 av BigJackW Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Hvem er det som står for matkokingen i hjemmet ? Muttr, fattr, jeg. Hvem er det som tar seg av innkjøpet ? Muttr, fattr, jeg. Hvem er det som tjener pengene i familien ? Muttr, fattr, jeg. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 Takk Noen flere forslag? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 (endret) ..hm, det med hvor lenge en sitter foran pcen/tven og hvor mye tid som går på lekser hadde for liten tidsforskjell mellom seg. Burde heller vært: Hvor lenge sitter du foran data/tv skjermen om dagen? Nesten aldri 20min eller mer 1time eller mer 2timer eller mer Hele fritiden min Endret 26. januar 2006 av _Scotty_ Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 Har endre Fra hele dagen og hele fritiden min til 1 time eller mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå