maxtommy Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Jeg har en HP pavilion ze4400. Viften er begynt og bråke sånn. Lurer på hva jeg kan gjøre? Og om det er mulig og redusere hastigheten på den. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Hvis vifta bråker mer, kan et være på grunn av støv. Følgte det med noen form for viftestyring til pcen? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Det kan være for mye støv i vifta/kjøler på CPU. Det kan også være programer som bruker mye ressurser i bakgrunnen. Det kan også være spyware. Lenke til kommentar
salah Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Jeg sitter selv med en HP Pavilion ze5244 som en tid bråkte helt utrolig. Bråket målte seg rett og slett med støvsugeren vi har hjemme! Men jeg fikset det hele med å åpne maskina og rett og slett ta vekk _MASSE_ støv fra kjølingssystemet på PCen. Hvis kjølingssystemet er en slags piper (se inn i alle luftinnganger, se om det er noen rør laget av kobber) så vil jeg tro veldig på at det er luftinngangene som er sperret. Anbefaler deg å se litt på det, men husk å være VELDIG forsiktig. Ikke gjør det selv hvis du ikke er helt sikker på hvordan det gjøres. Håper det hjalp. Mvh pavlion Lenke til kommentar
Buchern Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) <3<3<3 Endret 31. desember 2007 av Buchern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå