Heineoen Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 (endret) Hei! I dag klikket pc'en totalt!! Har Windows Xp Professional Det som skjer er at når den blå logon screenen skulle komme der jeg trykker ctrl+alt+delete, så kommer den ikke. Skjermen blir helt svart etter bootscreen til Xp med den blåe loading linja. Får ikke trykket på F8 får å gå inn i sikkermodus engang.. Nei å nei.. trenger veldig hjelp! takk Endret 28. januar 2006 av Heineoen Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 F8 for sikkermodus skal du trykke før windows-logoen kommer på skjermen. Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) Får ikke trykket på F8 får å gå inn i sikkermodus engang.. Det skjer ingen ting selv om jeg trykker på den knappen... Endret 27. januar 2006 av Heineoen Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 (endret) Synd det ikke er fler som kan hjelpe meg å løse dette problemet da behovet for pc'en min er stort. Prøvde i dag å installere Windows Xp på nytt med slik reparasjon. Men den kommer ikke videre når den kommer på 34min gjenstår, installerer enheter. Endret 29. januar 2006 av Heineoen Lenke til kommentar
Bovve Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Tror Hardisken din har tatt kvelden, hadde samme problem. Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 (endret) Altså harddisken er ikke et år gammel engang... (Hitachi Deskstar T7K250 160 GB s-ata2) Endret 29. januar 2006 av Heineoen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå