Seba90 Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 vilken musmatta er den beste till razer copperhead?? takk for svar Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Vet ikke hvilken musematte som er best, men broren min bruker X-Ray Thunder8. Synes den funker veldig bra sammen med Copperhead. Den har 2 overflater, ru og glattere. Man bare snur platen som ligger inne i selve matta. Copperhead skal ha problemer under heftig spilling på den ru flaten, men den glattere skal funke glimrende! Bråker heller ikke som Ice Mat Lenke til kommentar
Jimster Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Jeg hadde en Func 1030 (beryktet..regnet for den beste) til mine tidligere Razers... Når jeg kjøpte min Copperhead kjøpte jeg samtidig den eXactMat fra razer...en stor matte med håndleddstøtte. Dette gjorde jeg selv om en kompis sa den ikke vær noe særlig...og jeg er storfornøyd. Den er ganske stor...to sider...en fin og en grov....og den har håndleddstøtte. Den sitter som støpt på bordet og har meget god kontakt med musen. Jeg bruker den grove siden...jeg synes den glir bedre og slipper å bruke skates. Jeg er kjempefornøyd. Razer all the way... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå