madammim Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Jeg har kjøpt diverse komponenter fra dette firmaet, men da pakken kom, manglet det noe... Jeg hadde bestillt bla. 2 stk. skjermkort (ett for meg, og ett for en kjenning). Det var bare ett kort med i pakken. Jeg skrev umiddelbart en mail til firmaet og forklarte situasjonen, men null respons. dette er ei uke siden nå, så jeg har prøvd å nå de på telefon, men umulig. Nummeret som jeg fikk fra dem er ikke i bruk (har de oppgitt feil nummer?) Opplysningen 1881 fant ikke firmaet, men sier at det kan være så nyopprettet at de enda ikke har fått nummeret... Hva skal jeg gjøre? Jeg både tror og håper at det hele dreier seg om en "teknisks glipp" fra firmaet. Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 sprøtt som pokker jeg laget akkurat en post der jeg dømte den dritbutikken nord og ned, og når jeg refresha så jeg din melding. min mening er : ikke handle der. Lenke til kommentar
adam Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Her har du nr til Tom, eier av easy-pc: 99027755 Regner med han får sjokk når folk begynner å få tak i ham. Han er nok en luring. Så bruk nummeret mens det fungerer! Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 hadde tenk å handle der... Glad jeg byttet til ps.data.no :smile: Fikk PCen i dag :smile: Lenke til kommentar
nattogdag Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Veldig bra at det kommer beskjeder om useriøse aktører!.......Telefon som ikke virker er ett faretegn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå