anders888 Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Hei! Er en venn av meg som sier at det skal være mulig å fjerne sladd fra et helt vanlig jpg bilde. Det er da snakk om en sladd som er tegnet på i paint eller noe sånt. Er det mulig? i tilfelle hvordan? men jeg tviler veldig på at det er mulig da Lenke til kommentar
kdog Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Kan det være det man bruker "tryllestaven" til? Nei, det er ikke mulig å gjengi hva som befinner seg bak en sladd, men man kan gjette, tegne og bruke fantasien ... Lenke til kommentar
anders888 Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 var det jeg tenkte meg ja;) men han nektet å tro på meg.. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Du kan fortelle han at det ikke er noe "bak" sladden lenger. Hadde det vært en PSD-fil med flere layers hadde saken vært en annen, men når det er lagret som JPG/GIF/whatever er den informasjonen tapt for alltid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå