Amento Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Skjermen er fyllt med røde og blå prikker. Vet ikke sikkert hvorfor, men har en anelse at det enten er skjermkortet som er defekt eller ledningen fra skjermkortet til skjermen som det er noe galt med. Vet noen hva problemet er?? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 I Hvilken sammenheng får du disse prikkene? Bare når du ser film? Hele tiden? Eller bare når du spiller? Lenke til kommentar
Amento Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 Rett etter login så kommer prikkene. De er ikke der før login. Prikkene er røde på skrivebordet og blå i mapper. Flere prikker kommer fram der musa er, så man kan nesten tegne disse prikkene me musa. Prikkene er der hele tiden pluss at noen ikoner er borte. Dataen er også veldig treig etter login. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Ok, du har vel antivirus på maskinen? Hvis du ikke allerede har gjordt det, scan maskina etter spy/adware med et anti adware program (Ad-Aware, Spybot search & destroy, og Windows AntiSpyware (Beta) ) Hvis du er sikker på att du ikke har noe virus, troianer, spyware, eller adware på maskinen din. Tar du og avinstallere skjermkortet, restarter maskina, og innstallerer på nytt. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 (endret) Datamaskinen ble bygd i går, så tviler sterkt på at det er noe som helst virus på den. Skal avinstalere og reinstalere nå. =) Har prøvd å avinstalere skjermkortet nå, men dataen er for treig og bildet fryser. Noen som har et tips om hvordan jeg starter den i sikkermodus? Endret 26. januar 2006 av Zathardor Lenke til kommentar
Amento Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 Nei, det er et nvidia aelous 6600gt Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 En kompis av meg hadde et lignende problem. Han tok å tørket av skjermkortet, å dermed ble prikkene på pc hans vekke. Kanskje det ligger noe på kortet. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 Hva brukte han til å tørke av med? Jeg har prøvd å trøke av selve kontakten mellom skjermkortet og hovedkortet, men uten resultat. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 Jeg har nå funnet ut hva det var =) Skjermkortet var defekt, og vil snarest bli sendt tilbake til PSData! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå