tommelomsk Skrevet 4. desember 2001 Del Skrevet 4. desember 2001 Har selv en NEC VERSA NOTE VXi, bærbar pc. Denne har 6 GB harddisk. Hadde trengt litt større plass, hvem gjør ikke det. Det jeg lurer på om det var noen som kunne si noe om erfaringer om harddisker til bærbare. Har noen prøvd harddiskene til bærbar pc som psdata selger til en gunstig pris. Det gjelder: Fujitsu MHN2xxxAT serien: F.eks.: MHN2200AT --> 20 GB til 1399,- MHN2300AT --> 30 GB til 1999,- tommelomsk Lenke til kommentar
dilldall Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 Sjekk på produsentenes hjemmesider hvor store disker maskinene dine takler, og last ned nyeste biosoppdatering. Det pleier å ha en del å si. Selv gikk maskinen min (en compaq armada m700) fra å støtte 20 til å støtte 30GB disker over natten ved å oppgradere biosen. Lenke til kommentar
knutino Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Jeg har nettopp installert en slik 10 GB(MHN2100AT). Den er veldig stille, og ganske rask. Hvis jeg legger øret inntil maskinen hører jeg en høyfrekvent pipelyd fra disken, men når jeg sitter og skriver, er den ikke hørbar. Skriving og lesing er godt hørbart. Sammenliknet med IBM, så er vel IBM enda tystere, og særlig på les/skriv, men det skal etter sigende ikke vare lenge. Mange klager på at disse begynner å bråke *mye* etter hvert. Derfor valgte jeg Fujitsu. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå