dinosauren Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 hei min bærbare datamaskin slår seg ofte av og det gjør den av seg selv. Avsluttingen blir helt lik som om jeg hadde trykke på avslutt knappen selv. Det kommer opp en feilmelding. Feilmeldingen kommer opp veldig fort så slår den seg av. Derfor husker jeg desverre ikke helt hva som står på feilmeldingen. Men det er noe sånt: dwinn.exe kunne ikke instalieres eller dwinn.exe kune ikke instaliere stasjonen\operasjonen meldingen er bare oppe i svært liten tid så det er vanskelig å få med seg hva som står der. NOEN SOM VET HVORDAN JEG KAN FÅ MASKINEN TIL SLUTTE Å SLÅ SEG AV!?? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Hvilken brannmur har du? Søk gjennom pcen for spyware og virus. Lenke til kommentar
dinosauren Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 Har zone alarm firewall Har sjekket dataen mot spyware og slikt Lenke til kommentar
Nesredna Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Har zone alarm firewallHar sjekket dataen mot spyware og slikt 5506766[/snapback] napp ut disken og evnt. prøv med en annen disk... om du ikke har tilgang til en annen pc som du kan skanne den i... norton feks. sliter ofte med å få sletta virus... sasser.ftp vet jeg vertfall gjør at pc`n skrur seg av... Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 MT5: For nå kommer ikke jeg til å gå inn der Lenke til kommentar
Nesredna Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) Har zone alarm firewallHar sjekket dataen mot spyware og slikt 5506766[/snapback] napp ut disken og evnt. prøv med en annen disk... om du ikke har tilgang til en annen pc som du kan skanne den i... norton feks. sliter ofte med å få sletta virus... sasser.ftp vet jeg vertfall gjør at pc`n skrur seg av... 5509737[/snapback] hø? sasser.ftp er ikke en url så vidt jeg vet.. (tør ikke sjekke) men fikk inn en pc på jobben, som skrudde seg av sånn som denne.. og vi nappa ut disken og panda fant 1 virus, sasser.ftp het det... og etter det var kverka, slutta pc`n å skru seg av.. Endret 28. januar 2006 av MT5Knugen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå