Onyx Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Hei! Kan vanlige telefoner brukes sammen med en adapter fra TeleVoiP? Samt trådløse også? Jeg er litt usikker på dette! Adapter ser slik ut: Da vil det se slik ut etter oppkobling: WAN kontakten kobles med bredbåndsrouteren. LAN kobles sammen med PC. PHONE kobles sammen med telefon. (Men hva slags?) Må jeg ha IP-telefon da? Lenke til kommentar
Konge Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Ja helt vanlig standard analoge telefoner tilknyttes den porten bak som er merket Phone . Også trådløse men jeg har ikke prøvet hvor mange apparater som kan kobles til samtidig så jeg ville nok ha begrenset meg noe . Lenke til kommentar
odd123 Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Ja og ja. Jeg har trådløs tlf til televoip. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Stort sett de fleste analoge telefoner går fint, også trådløse. Men det er ikke alltid eldre telefoner fungerer. Og du må passe på at telefonene du bruker støtter DTMF, ellers vil de fungere dårlig, eller ikke i det hele tatt. ISDN telefoner kan ikke brukes på adapteret ditt. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 OK! Takk for svar. Skal bestille Televoip snart. Meget billig! Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 jeg har ikke prøvet hvor mange apparater som kan kobles til samtidig så jeg ville nok ha begrenset meg noe . 5502074[/snapback] Det funker fint med 4 telefoner, men med 5 så forsvinner summetonen. Ikke sikekrt det er det samme hos alle, men ihvertfall hos meg Lenke til kommentar
Konge Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Greitt å vite da jeg må koble til apparat nr2 på min HandyTone 486 ganske snart . Lenke til kommentar
torfinns Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 OK! Takk for svar. Skal bestille Televoip snart. Meget billig! 5502127[/snapback] Regner med du har sjekket telepriser.no og telefonkalkulatoren på dinside.no? torfinn Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 (endret) @torfinns: Telepriser er desverre ikke oppdatert. Sjekk også med BlueCom, 0,- på etablering nå. Televoip har ikke fast mnd. kostnad, dermed er det 0,- i mnd. Samtaler før kl. 17: 0.14,- Samtaler etter kl. 17: 0.09,- + helg Oppstartsavgift: 0.39,- Så jeg betaler kun for det jeg ringer for. 0,- for etablering. (Adapter 498,-) Alt i alt, dette er veldig billig!! Endret 26. januar 2006 av onyX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå