Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Kastes ut hvert 5 minutt

Anbefalte innlegg

Noen gode råd ønskes - sitter med en HP bærbar som jeg nettopp har satt opp mot en trådløs router. Denne maskina har XP-pro, og routeren er en D-link dl624 som er satt opp med 64 bit Wep-key, har også endret SSID, noe annet er ikke gjort med routeren. Kan det være at det er kommet noe faenskap på maskina - har prøvd virusscan og kjørt Adaware. Prøvde også Spybot men fikk ikke installert den og det syns jeg var mistenkelig. Har også to andre maskiner koblet opp og disse blir ikke kastet ut og er meget stabile.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du ikke har oppgrader til siste firmware på din DI-624 villet jeg prøve dette først .

En annen ting er om du f.eks bruker mere en 10 tilkobling mot nettet til enhver tid (tror 1 session Internet Explorer bruker 2 connections) så hadde jeg villet patche XP slik at denne kan få bruke flere tilkoblinger mot nettet .

Søk på forumet for det er en aktiv tråd som gir deg tips .

Lenke til kommentar
Jeg tror det er noe med maskina, for den kastes ut selv om det er bare den som er oppkoblet og den logger seg på igjen automatisk noen ganger men ikke hver gang. De andre maskinene er stabile når de er oppkoblet.

5502299[/snapback]

Går de andre maskinene via det trådløsenettverket?

Lenke til kommentar
Jeg tror det er noe med maskina, for den kastes ut selv om det er bare den som er oppkoblet og den logger seg på igjen automatisk noen ganger men ikke hver gang. De andre maskinene er stabile når de er oppkoblet.

5502299[/snapback]

Går de andre maskinene via det trådløsenettverket?

5502348[/snapback]

Ja, alle er trådløse

Lenke til kommentar

Jeg leter og leter - er det noen som kan fortelle meg hvor jeg finner "bryteren" for ieee autentifisering. Vet jeg har sett en avkrysningsboks for dette et sted - men har ikke klart å finne den igjen. Har også leitet på forumet, men finner ingen ting - takker hjerteligst for hjelpa til alle som har tatt seg bryet med å hjelpe meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...