Pålarn Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Hei. Hvilken BRA kjøler er det som passer til ATI radeon 9600 pro? MVH Pål Martin Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Unnskyld meg, men jeg må le... Hva skal du med en kjøler til 9600 pro? Den kan jo nesten kjøres uten kjøler Skal du ha aktiv kjøling på den? Ny aktiv kjøling? Beklager assa, mener ikke å være frekk, men hørtes så dumt ut. Du kan jo ta en titt her arctic cooling sine er veldig bra. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 9600 Pro trenger nesten ikke kjøler Såvidt jeg husker så er det vel bare en tynn plate med 10 ribber på og en 50 mm vifte eller no slikt på det kortet. Kjøp en billig passiv-kjøler, hvis du har plass. Ellers kan du mekke til noe passivt selv, hvis du er litt fingernem. Zalman sin Heatpipe Cooler (passiv med 1 heatpipe) kan fåes for rundt 150,- på noen nettbutikker, tror jeg. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Hmm... jeg mekka akkurat på ett 9600XT og det hadde nesten ingen heatpipe, var mer eller mindre bare en vifte (40mm). Lenke til kommentar
Pålarn Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 Hei. Takk for svar, men kanskje jeg var litt kjapp Jeg tenkte på vifte elns. For jeg skal overklokke kortet litt, slik at det yter bedre, så da tenkte jeg at jeg må ha en annen kjøler eller vifte? Eller er ikke dette nødvendig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå