bransa Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Har serien fått subs nå? Leter litt på nett for å finne, men finner jo ikke. Kanskje jeg er for dårlig å lete da, så dere må hjelpe meg litt? :-) Har kjempelyst å se litt på det her, for nå begynner jeg gå tom for andre. Var litt spesielt å se one piece serien som jeg bare har lest før.. Gir den absolutt godkjent.. Er litt min stil! Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Orginale hellsing episodene har en del feil jada, men bare den rene mengden "badass" som hovedpersonen alucard er i besittelse av gjør det ufattelig mye verdt det. Jeg står 100% for min mening at Alucard er den mest badasse karakteren jeg noensinne har sett i en anime, film eller noe som helst. slår sephiroth, wolfwood, absolutt alt og alle. Han har en holdning som gir en unik og fantastisk atmosfære rundt seg. Og mens selv animeringen ikke er optimal er atmosfæren og selve tegningene siiiiinsykt kule. Og hvis du i tillegg liker vampyrer og lignende er den et absolutt must. Og til slutt må jeg jo nevne soundtracket. Jeg har begge albumene med soundtrack til helsing og det er helt fantastisk. Beste soundtracket til en anime noensinne(animerserier altså). Eneste som kommer i nærheten er Bleach. Btw: Oavene som kommer/har kommet nå er ENDA bedre. Helt latterlig vilt. Holder på å drepes mens jeg venter på nye episoder. Lenke til kommentar
Sleep4Life Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2006 gadd ikke og begynne og se på det...slettet alt og slo av pcen og gikk og la meg.. Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 sleep4life: hvorfor i alle dager gjorde du det da? kjempebra serie ^^ Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 sleep4life: hvorfor i alle dager gjorde du det da? kjempebra serie ^^ 5777162[/snapback] Hvorfor invaderte USA Irak? Folk får rare innfall avogtil Lenke til kommentar
wampyre Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Ja ser ut som stemningen er bra for Hellsing i denne tråden det er bra. Da vil jeg anbefale de som er mer interessert i lignende seriene - Chrono Crusade og Trinity Blood. Sistnevnte kan vel sies å være en blanding mellom Chrono Crusade og Hellsing hva angår skikkelsene i animeen. Alle disse handler om så og si det samme om å drepe demoner og andre rare vesener (Chrono Crusade) og vampyrer (Trinity Blood) Siden det ikke er lov til å legge ut link vil jeg "anbefale" et søk på muffindomain, der finner du bl.a. Chrono Crusade og andre godbiter. For de som liker mer den politiske delen er jo Blue Submarine derfra verdt å ta en titt. Serial Experiment Lain er en av de bedre ja.-) Huff har enda til gode å se MANGE serier som jeg har som f.eks Elfen Lied som virker litt actionfyllt og Cossette Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Noen som release datoene for OVAene og subbedatoene? så vet jeg når jeg skal døgne for å se så fort som mulig.. Lenke til kommentar
dotGif88 Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 (endret) Såg ferdi den vanlege serien av Hellsing (ikkje OVA) ferdi for eit par dager sida, var ein ganske bra serie. Var bare at historia var litt kort som gjorde at den ikkje var heilt topp. Fekk tak i første ep. av OVA serien i dag. Etter eg hadde sett den så kan eg fortelle alle som ikkje har sett den at den er mykje betre enn den gamle serien. Bare kvaliteten (som den er med dei fleste OVAer) er MYKJE betre enn det var i serien, historia er også blitt myje betre oppbygd (siden den følger meir etter mangaen). OVA serien forteller delvis samme historia som dei gamle seriene men bare sånn som mangaen gjorde det. Dei som har sett serien og starter på OVAen kan se at måten historia er oppbygd er fortalt på ein heilt anna måte, og kan sikkert oppdage mange forskjeller. Endret 20. mars 2006 av dotGif88 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå