Gå til innhold

Hellsing - er det verdt og begynne å se på?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
i og med at den gamle serien har relativt lite å gjøre med den nye serien (som kommer om 2 uker og sansynligvis er mye bedre) kan du jo vurdere å begynne rett på den nye.

som jeg gleder meg

hellsing <3 :love:

5521894[/snapback]

må plusse på en uke eller 2 til subbing :)

Lenke til kommentar
i og med at den gamle serien har relativt lite å gjøre med den nye serien (som kommer om 2 uker og sansynligvis er mye bedre) kan du jo vurdere å begynne rett på den nye.

som jeg gleder meg

5521894[/snapback]

må plusse på en uke eller 2 til subbing :)

5523587[/snapback]

jeg har ventet så lenge, så jeg kan vell vente i 2 uker till.

problemet med den gamle hellsing serien er at den er "basert" på bare 2 maga pocketer, dermed har de klart å fange opp stemningen å karakterene (som er de de tøfeste i noen anime ever), men historien gle fort litt ut.

den nye serien følger historien i hele manga serien vilket lover utrolig godt.

Lenke til kommentar
Det er en serie en trygt kan annbefale :thumbup:

Den appelerer kanskje mest til nybegynnere innen anime og/eller de som liker serier som Naruto og Bleach, men den kan absolutt nytes av de viderekommede også!

Go for it :thumbup:

5503821[/snapback]

Hva mener du med viderekommende? Reagerte bare litt på akkurat det der. Liker anime og har sett på det ei stund, men viderekommende? Går ikke rundt å _vet_ alt om alle serier(sykt mange som finnes), så om dette er kravet, vel..

Som sagt, måtte bare lufte litt..

Lenke til kommentar
Det er en serie en trygt kan annbefale :thumbup:

Den appelerer kanskje mest til nybegynnere innen anime og/eller de som liker serier som Naruto og Bleach, men den kan absolutt nytes av de viderekommede også!

Go for it :thumbup:

5503821[/snapback]

Hva mener du med viderekommende? Reagerte bare litt på akkurat det der. Liker anime og har sett på det ei stund, men viderekommende? Går ikke rundt å _vet_ alt om alle serier(sykt mange som finnes), så om dette er kravet, vel..

Som sagt, måtte bare lufte litt..

5570406[/snapback]

Det jeg mente er at Naruto, Bleach, Dragonball Z og til dels Hellsing er anime som er lett å bli glad i selv for en som ikke har sett så mye anime i sitt liv, mens når du har sett litt anime foretrekker en ofte litt mer serriøse animer som normalt ville vært rare og vansklige å forstå for oss her i norden :)

Lenke til kommentar

For å ta 2 sider av den skala'en han prøver å hinte om.

Naruto, som mange sier er barnetv, lettfattelig action som ca alle kan se og forstå

Ghost in the shell, mere politikk, tekst og en mer komplisert story, mer i min smak.

og til slutt, Lain. vel, hva skal man si, 7 av 10 som starter å se serien forstår mindre, og gir seg etter 2-3 episoder. Etter min mening noe av det beste som er lagd. :p

Edit: Ble vist 2 sider + ekstrem ^^

Begynner å bli sent på natten, hjernen er ikke helt med.

Endret av agony
Lenke til kommentar
og til slutt, Lain. vel, hva skal man si, 7 av 10 som starter å se serien forstår mindre, og gir seg etter 2-3 episoder. Etter min mening noe av det beste som er lagd. :p

De ferreste animer er åpenbare etter bare 2-3 episoder da :roll: Er det experimental lain eller noe slikt du snakker om? Kanskje en burde fyre opp BT :hmm:

Lenke til kommentar

De ferreste animer er åpenbare etter bare 2-3 episoder da :roll: Er det experimental lain eller noe slikt du snakker om? Kanskje en burde fyre opp BT :hmm:

5570468[/snapback]

tydelig at jeg ikke burde være på forum etter 1døgn+ våken.

Men ja, Serial Experiments Lain. 13 eps. kos serie :tease:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

som jeg gleder meg

5521894[/snapback]

Er det snakk om OVA'n her eller noe helt annet?

For den som kom ut nå var skremmende lik den vanlige serien, bare mye bedre tegnet.. Og heldigvis hadde Alucard samme voice-actor.. *Digge*

Men det albefales som bare det!

Lenke til kommentar
For den som kom ut nå var skremmende lik den vanlige serien.

5659751[/snapback]

i know

det er ikke så rart siden de er basert på samme kilde matriale.

de kommer nok til å bli en stor forandring etter et par episoder

den gamle serien ble laget da mangen bare hadde kommet til volum 2, de spedde på med egene ideer for å fullføre serien. resultatet var ikke opptimalt.

nye ovaen skall følge mangaen hele veien (og der går handlingen i en helt annen retning etter angrepet på hellsing huset)

Lenke til kommentar
For den som kom ut nå var skremmende lik den vanlige serien.

5659751[/snapback]

i know

det er ikke så rart siden de er basert på samme kilde matriale.

de kommer nok til å bli en stor forandring etter et par episoder

den gamle serien ble laget da mangen bare hadde kommet til volum 2, de spedde på med egene ideer for å fullføre serien. resultatet var ikke opptimalt.

nye ovaen skall følge mangaen hele veien (og der går handlingen i en helt annen retning etter angrepet på hellsing huset)

5661055[/snapback]

Høres bra ut, selvom jeg hadde grøsninger på ryggen når de sloss i Tower :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...