Lavochkin Skrevet 26. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2006 Vellykket? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 26. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2006 Litt annerledes naturbilder er altid hyggelig å se. Vil derfor ikke kommentere bildene som naturbilder. Som dekorative elementer er de ganske stilige. Likte spesiellt de som var litt enkle, slik som det i s/h, og det lilla. Det grønne virket litt ødelagt av digitale aritifakter, men det kan være komprimeringen. Det rosa var ikke spesiellt vellykket, men det mest fargerike (det siste) fungerte bedre. Vurdert som makro og naturfoto har jeg som nevnt ingen kommentar. Det får de som er spesialister på slikt ta seg av. Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 27. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2006 Meget vellykket. Stort sett det eneste jeg har å bemerke er at det var litt grums i bakgrunnen som er enkelt å fikse. Lenke til kommentar
Kerb1 Skrevet 27. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2006 Annerledes og tøft! Stå på! Lenke til kommentar
riktig Skrevet 27. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2006 Dette var ganske spesielt. Et par av bildene gir meg litt sci-fi-assosiasjoner, uten at jeg vet hvorfor. Veldig kule bilder, spennende valg av farger Lenke til kommentar
Lavochkin Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. januar 2006 Takk, da fikk jeg vilje til å jobbe videre med de. Vet hvor sci-fi-assosiasjonene kommer fra. Tror noen av sci-fi folka er inspirert av insektriket. Mye som ligner i lisvløpet (parasittisme, metamorfoser og hvilestadier) og utsende til endel aliens. Samt kaster og slikt fra sosiale insekter og noen av de "organiske" teksturene. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 29. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2006 Ja, du har kanskje rett i det. Herr Giger må hvertfall ha vært inspirert av insekter da han skapte sine monstre til Alien-filmene. Fargebruken din bidro også til å gjøre det litt utenomjordisk. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 29. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2006 Ja, du har kanskje rett i det. Herr Giger må hvertfall ha vært inspirert av insekter da han skapte sine monstre til Alien-filmene. Fargebruken din bidro også til å gjøre det litt utenomjordisk. 5516219[/snapback] Tenkte på det samme. Alien metamorfose. Ps: Visste du at det kvinneansiktet som dukker opp i mange av Gigers bilder er hans kone, som døde tidlig på '70-tallet. Han kom aldri over det sjokket, og det ser vi i bildene hans (grøss). Et lite hint til de som stresser med konemor, vær glad dere har henne. Hun er ikke bare en begrensning for innkjøp av nytt fotoutstyr.... Lenke til kommentar
riktig Skrevet 29. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2006 Det var jeg ikke klar over. Nå er ikke jeg så altfor kjent med Gigers verker utenom Alien (og coveret til Emerson, Lake & Palmers eminente plate "brain salad surgery"), er det noen spesielle jeg burde se etter? Beklager OT. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 29. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2006 Det var jeg ikke klar over. Nå er ikke jeg så altfor kjent med Gigers verker utenom Alien (og coveret til Emerson, Lake & Palmers eminente plate "brain salad surgery"), er det noen spesielle jeg burde se etter? Beklager OT. 5516587[/snapback] Det finnes mange gode bøker med arbeiden hans fra før Alien. Sjekk i din lokale bokhandler. Det er ikke uten grunn at den kunstneren ble valgt til å designe monstrene i Alien Lenke til kommentar
riktig Skrevet 29. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2006 Eller bruke google, som jeg fant ut etter litt logisk tenking Jeg fant MYE. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 29. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2006 Eller bruke google, som jeg fant ut etter litt logisk tenking Jeg fant MYE. 5516706[/snapback] Spennende? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 29. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2006 Så absolutt Digger den stilen hans. Ok, NÅ skal jeg slutte å dra tråden lengre off-topic. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå