Ivan Drago Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Skal kjøpe nytt minnekort. Har per i dag følgende enheter: HP R707 kamera - støtter SD,MMC, RS-MMC Bilstereo - støtter SD,MMC, RS-MMC mobil - støtter RS-MMC (støtter også MMC, men uaktuelt siden det stikker ut) Hva bør jeg kjøpe? Fordeler/ulemper med de forskjellige kortene? Vet ikke helt hva som er mest framtidsretta av disse korta. Det er vel egentlig bare i bilen jeg trenger 2gb for mp3. Er litt i tvil om jeg kommer til å bruke minnekort på mobilen noe særlig (har siemens M75) Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Om du har tenkt å bruke i mobil burde du se etter om det er forsjellige hastigheter på lesingen! har en kompis som har en tlf som lagger da han blar blant ting som ligger på kortet! Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 En ting er sikkert. Jeg ville hatt et passende kort til alle tre aparatene. Et stort med normal hastighet i bilen, et litt mindre (og mer hurtig) til kamera. Holder på å teste samme kamera for tiden (uten kort), og det bruker lang tid til lagring. De små kortene som passer i mobilen ville jeg ikke brukt i noen av de andre aparatene. Selv om de fungerer, har jeg lest om kompabilitetsproblemer. Om du har behov for kort i mobilen blir opp til deg, men jeg forstår ikke hvorfor du investerer i så avansert mobil hvis du ikke vil bruke funksjonene i mobilen. Mht SD vs MMC, så er MMC den gamle standarden. Det er tull å velge noe annet enn SD i dag, blant annet fordi de er hurtigere (og derfor mer fremtidsrettet). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå