Knerten Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 På grunn av plassmangel skulle jeg her om dagen avinstallere Medal of Honor: Allied Assault. Av en eller annen grunn fungerte ikke avinstallêrfila, og da jeg etterhvert ble litt irritert, tok jeg bare å sletta hele MOHAA mappa. Jeg veit at dette ikke er så lurt, men jeg gjorde det for det (dumt). Problemet er at nå får jeg ikke installert MOHAA igjen, PCen tror at spillet ennå ligger inne og vil ikke installere det. Når jeg ser i "Legg til/Fjern programmer" ligger MOHAA der enda også. Er det noen som veit om en måte å fikse dette på? Lenke til kommentar
zup Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Finn medal of honor i registret og slett den der, men hva den heter eller hvor den ligger vet jeg ikke slik her på sparket. Lenke til kommentar
Knerten Skrevet 13. september 2002 Forfatter Del Skrevet 13. september 2002 Tenkte meg at noe slikt måtte gjøres... Du veit ikke hvor slike filer bruker å ligge hen heller? Lenke til kommentar
SkiDMarK Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 gå på start->kjør og skriv regedit og søk etter medal of honor Lenke til kommentar
Knerten Skrevet 13. september 2002 Forfatter Del Skrevet 13. september 2002 Jeg fant flere Medal of Honor, kan jeg bare slette disse?? Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Hadde samme problem som deg for lenge siden etter en opprydding på hd'en. Og det er noen registeroppføringer som må slettes. Nå husker jeg ikke i farta hvor de lå hen, men måten jeg gjorde det på var å søke gjennom c: driven, og slettet alt den fant. Var en eller to oppføringer jeg måtte slette, etter det fungerte det helt greit. Søk på moh, mohaa, medal of honor, EA osv. så burde du finne de. Lenke til kommentar
SkiDMarK Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Quote: Den 2002-09-13 20:51, Knerten skrev:Jeg fant flere Medal of Honor, kan jeg bare slette disse?? du kan slette dem ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå