Gå til innhold

Pacth 1.2 og BF2: Euro Force utsatt!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En annen dårlig nyhet er at funksjonen der man kunne plukke opp "deployed mines" (montro om C4 er inkludert) med G-knappen blir holdt tilbake. De mener at denne funksjonen ikke er helt klar for massene enda

Hmmm, ikke klar for massene? Synes dette hadde vært en gode forandring, hadde gjort Enginer kitet mer spennede.....for ikke å snakke om Spec'n.

5596498[/snapback]

tja, en grusom bug som gjorde at minen/C4 detonerte når du prøvde å plukke den opp vil gjøre den "not ready for production"... for eksempel.. :roll:

5596927[/snapback]

Oiii, men det er noe annet enn "ikke klar for massene" :p

EDIT: Jeg har lett litt etter hvordan man får tak i de nye boostpakkene å

har ikke helt funnet ut av hvordan man kjøper disse. Noen som har et

innblikk i dette?

5597079[/snapback]

Tenk på når de slapp BF2, utallige bugs (Som fortsatt finnes). Tenk hva "ikke klar for massene" betyr da. Må være noe de taper penger på å inføre eller faktisk ikke har giddet å lage.

Euro Force vil bli solgt i tyske butikker, usikkert om det kommer andre steder.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Ny patch har 1.1.2696-528.0 i browser, den har allerede en feil som jeg har funnet ut, og det er at du skyter rimelig ofte igjennom biler og andre kjøretøy med anti-tank raketten, og du mister ikke "noen" raketter når den går rett igjennom kjøretøyet..

APC'en er mye lettere å styre, nesten som en "go cart".. helt seriøst.. :p Merker at stridsvogna og apc'ene tar seg lettere fram enn tidligere...

Du ser UAV'en veldig godt.. er ikke så lett å treffe den dog...

Stridsvogn og apc tåler betydelig mindre enn tidligere, to -2- stk anti-tank raketter bakfra, og du er dead meat...

Spillet hos meg loader spillet mye kjappere, og avslutningen av spillet er raskere enn det var tidligere..

Nå har jeg ikke prøvd ut patchen så mye, og resten finner dere ut av selv i morgen..! :D

Edit: Typo

Endret av Slettet+3124
Lenke til kommentar
Ny patch har 1.1.2696-528.0 i browser, den har allerede en feil som jeg har funnet ut, og det er at du skyter rimelig ofte igjennom biler og andre kjøretøy med anti-tank raketten, og du mister ikke "noen" raketter når den går rett igjennom kjøretøyet..

APC'en er mye lettere å styre, nesten som en "go cart".. helt seriøst..  :p Merker at stridsvogna og apc'ene tar seg lettere fram enn tidligere...

Du ser UAV'en veldig godt.. er ikke så lett å treffe den dog...

Stridsvogn og apc tåler betydelig mindre enn tidligere, to -2- stk anti-tank raketter bakfra, og du er dead meat...

Spillet hos meg loader spillet mye kjappere, og avslutningen av spillet er raskere enn det var tidligere..

Nå har jeg ikke prøvd ut patchen så mye, og resten finner dere ut av selv i morgen..!  :D

Edit: Typo

5601490[/snapback]

Hvor har du fått den fra?

Lenke til kommentar

ja, nå vil forhåpenligvis Panzer bli brukt mer i koordinasjon med infanteri, slik at du må ha fotsoldater til å dekke rumpa. Har lenge irritert meg over at Panzer tåler guddommelig mye, selv i ræva... Når man først klarer å få av gårde 2 AT raketter, som i seg selv er mye med tanke på 3rd person view og damage indicator, så burde man pokker få mer uttelling... BRA sier jeg, BRA!

At det virker som at diselhestene i motorene får mer uttelling er også bra...de har jo vært nesten skamløst svake (dette gjelder nesten alle spill mener jeg.. OPF hadde også svake kjøretøy før en patch fikset...how come?)

Lenke til kommentar
ja, nå vil forhåpenligvis Panzer bli brukt mer i koordinasjon med infanteri, slik at du må ha fotsoldater til å dekke rumpa. Har lenge irritert meg over at Panzer tåler guddommelig mye, selv i ræva... Når man først klarer å få av gårde 2 AT raketter, som i seg selv er mye med tanke på 3rd person view og damage indicator, så burde man pokker få mer uttelling... BRA sier jeg, BRA!

At det virker som at diselhestene i motorene får mer uttelling er også bra...de har jo vært nesten skamløst svake (dette gjelder nesten alle spill mener jeg.. OPF hadde også svake kjøretøy før en patch fikset...how come?)

5601897[/snapback]

Diselhestene? Hmm, bilene du snakker om da? Du vet vel hva som driver M1A1'en?

EDIT: Pacthen er ute:D Kjenner alerede at jeg kommer å bli mindre

drept av GL å Heli *smiler*

EDIT: Tåler tanken enda 2 C4? :whistle:

Endret av Bahamut
Lenke til kommentar

5601897[/snapback]

Diselhestene? Hmm, bilene du snakker om da? Du vet vel hva som driver M1A1'en?

5602275[/snapback]

The M1's relatively high mobility is achieved through a high power-to-weight ratio conferred by its 1,500-hp gas turbine powerplant.  It is compact, starts more readily than a diesel, but has lower fuel mileage.

joda, veit at M1A1 har bensinmotor (alt for å øke forbruket :p)

Men; T90 = diesel, Type98 = diesel, BMP3 = diesel, Tunguska = diesel, Linebacker = diesel, Type 95: Vil tippe Diesel., Vodnik = diesel, o.s.v...

snakker om flertallet her :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...