Gå til innhold

Pacth 1.2 og BF2: Euro Force utsatt!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Her f.eks:

www.blix.digitized.nl/1.2Footage.avi

5503742[/snapback]

Har sett den filmen ja. Men hva er det du ser der? En som bare skyter på vegger og gulv. Meningsløst filmklipp. Klagene på GL gjelder infkamper, spesielt nærkamper. Der er den akkurat som før. BT gutta har testet 1.2 alpha med DICE og i filmklippet blir DICE gutta slakta av BT med Granatkaster.

Se selv: http://files.filefront.com/Bt_assaulting_D...;/fileinfo.html

I rest my case.

5507719[/snapback]

Rart egentlig. Så et par ganger den spratt litt, men stort sett sprengte den med en gang den traff målet.

Var det bare meg eller døde folk veldig enkelt? To skudd og dem var døde.

Det som er nytt med granatkasteren er jo at den sprenger ikke med en gang hvis du feks skyter den rett i bakken - noe den gjorde før...

Hvis du står mot en vegg og skyter så sprenger den ikke i veggen, men den flyr tilbake...

5507780[/snapback]

Ser du på filmen fUzZy^ Sprenger faktisk granaten med en gang den treffer.

Lenke til kommentar
Her f.eks:

www.blix.digitized.nl/1.2Footage.avi

5503742[/snapback]

Har sett den filmen ja. Men hva er det du ser der? En som bare skyter på vegger og gulv. Meningsløst filmklipp. Klagene på GL gjelder infkamper, spesielt nærkamper. Der er den akkurat som før. BT gutta har testet 1.2 alpha med DICE og i filmklippet blir DICE gutta slakta av BT med Granatkaster.

Se selv: http://files.filefront.com/Bt_assaulting_D...;/fileinfo.html

I rest my case.

5507719[/snapback]

Rart egentlig. Så et par ganger den spratt litt, men stort sett sprengte den med en gang den traff målet.

Var det bare meg eller døde folk veldig enkelt? To skudd og dem var døde.

Det som er nytt med granatkasteren er jo at den sprenger ikke med en gang hvis du feks skyter den rett i bakken - noe den gjorde før...

Hvis du står mot en vegg og skyter så sprenger den ikke i veggen, men den flyr tilbake...

5507780[/snapback]

Ser du på filmen fUzZy^ Sprenger faktisk granaten med en gang den treffer.

5508149[/snapback]

jeg så den første filmen jeg... og der kom det meget godt frem at det er en minimum avstand på primeren på granaten, eller timer...usikker på hva det er . Men å skyte rett i bakken forran seg og hoppe for å unngå blir så å si umulig. DET er det jeg hater med granatkasteren i dag.

Lenke til kommentar

poenget er at den har blitt dårligere, folk kan ikke springe rundt med den fremme på karkand blandt de trange gangene, runde hjørnet og trykke på refleks og tro at de kan drepe..ALT?!... Sier ikke at GL skal bli nerfa til det ubrukelige, men i nærkamp? please...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Hadde det ikke vært en mye bedre løsning og sette større penalties på suicides? Slik at hvis du drepte både deg selv og en annen kar ville du gå ned i poeng. minus 4 på suicides.

Lenke til kommentar
Jeg synes straffen for suicide er høy nok. Dessuten irriterer det meg noe sinnsykt at man får minus poeng for å skifte lag :mad:

5516233[/snapback]

Det er jo for å forhindre lamejoining, noe som de har lyktes relativt godt med.

5516518[/snapback]

Kanskje du er ei gruppe på 6 mann, ja ein squad som har lyst til og spille sammen, og ikkje mot kvarandre. Flytt heller over dei som ikkkje er medlem av squad innnen 10 minutter eller.no

Lenke til kommentar

Oppdatering:

Bad news Bobby

Den dårlige nyheten er at patchen har blitt utsatt for å ta seg av en del aspekt spillere har klaget over. Dette har resultert i at patchen ikke kommer før 2-3 uker. Dette har igjen påvirket utgivelsen av Euro Force som ikke blir sluppet før siste del av februar. En annen dårlig nyhet er at funksjonen der man kunne plukke opp "deployed mines" (montro om C4 er inkludert) med G-knappen blir holdt tilbake. De mener at denne funksjonen ikke er helt klar for massene enda.

Good news everyone

Heldigvis er det også noen gode nyheter. Dette er funksjoner som finner sin vei til 1.2 patchen:

- Being able to pass through walls using a spinning tank turret has been fixed. It has also been addressed on all rotating vehicle positions just to be safe.

- The disappearance of tank projectiles and grenade launcher projectiles during online play has been improved and should occur less frequently

- The distance for throwing hand grenades, ammo packs, and health packs has been increased.

- The Red/Blue nametag bug has been addressed.

Endret av Elendil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...