MrLee Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 -4 raketter pr salvo Heli tåler også mye mindre Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Noen som vet sikkert at det blir noen endringer på helikopterene? Jeg liker helikoptrene slik de er nå, og håper inderlig de ikke ødelegger dem 5583670[/snapback] Joooda! dei tåler mindre og har mindre ammo! Gleder meg til og campe i AA gun og bare skyte ned helikoptere og fly... Mulig det er AA gun som blir kraftigere, men det får vi sjå på. :!: Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Hi all, We are currently working on the next Battlefield 2 update. We believe this update has some significant improvements that everyone will appreciate. We’ve seen the discussions on the forum and will do our best to address as many issues as possible, as soon as possible. Here is a quick run down of just some of the issues we have been working on. - Helicopter now carry 8 missiles rather than 14 - TV-Guided missile now have a shorter range - Hit points on all air vehicles has been reduced - AA missile lock has been improved - Support kits have had their primary weapons adjusted for accuracy - Sniper kits have had their primary weapons adjusted for accuracy - Anti-Tank kits have had their primary weapons adjusted for accuracy - "Dolphin Diving" is no longer possible - Players can no longer jump and shoot at the same time - "Prone Spamming" is now fixed - "Sprint exploit" is now fixed - The Sa80 weapon has been improved - The G3A3 weapon has been improved - Reload while sprinting has been enabled - Chinese and MEC APCs can now shoot through penetrable materials - Damage decreased for the M134 - Medic defibrillator paddles have been adjusted. They now reload while not in use. We'll be announcing further additions to this list, but that will have to wait until the next update. This is NOT the complete list of items we are working on. As we have more items go through testing and we are sure of a change we will update you. Er dette bekreftet? Er det virkelig 100% sikkert at det virkelig blir slik? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 jepp... slik det er i dag tåler helis alt for mye... dog TV guided missiles kunne de godt unlatt å nerfe... Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 jepp... slik det er i dag tåler helis alt for mye... 5584857[/snapback] Til de grader også! På tide at de fikser dette, for å si det slik Moro! Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 jepp... slik det er i dag tåler helis alt for mye... 5584857[/snapback] Til de grader også! På tide at de fikser dette, for å si det slik Moro! 5585497[/snapback] Range på TV rakettene minsket? Hehe, av alle de gangene jeg har spilt BF2 så kan jeg kun telle på en hånd de gangene jeg ahr sett noen bruke TOW'ene, selv forstår jeg det. På nettet er det umuligt å styre disse, merker seøv på LAN så går det bedre men det haker formye online (25mbit her så ikke si at linjen er fordårlig, heller ikke PC'en) Pluss så synes jeg det er dårligt at når du avfyrer den så skyttes den nedover, realistisk sett er dette feil Bra Heli'ene tåler mindre, påtide å gi WK Belmondo litt bank! Sier deg, selv åm han er blandt top 5, så hadde han aldri vært der uten helikopterene. Uansett, godt de har gjort noe me G3 våpnet, kanskje jeg velger vekk G36'en nå men tviler sterkt på det, savner at det blir gjort noe med Spec, hehe En ting, å revive burde gitt mer en et poeng...kanskje dette hadde fått medic'ene til å faktisk revive deg, har opplevd så mange ganger har medic'n har sått vedsiden av deg å 15 lange sekund å ikke prøvd engang hvis han ikke skal bruke Medic skillene så brude han ikke være en Medic! Jaja, 16 feb ja.....for vente å se, ser frem til den gode GL fix'en, endeli så slipper vi de der som ikke vet at F2000 faktisk har skytt som kan brukes til å få kills... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Nei Helvete heller, ikke MER poeng for revives...da blir det bare mer hodeløse idioter som springer rundt og reviver alle og enhver som ikke vil bli revivet. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Du burde nesten vært 1 poeng, ikke 2. Alle løper rundt og reviver i tide, men som oftest i utide. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Mer poeng for revive? Slik at du kan springe rundt i Karkand og bare hore revive? Må si meg enig med de andre, 1 poeng for revive! Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 (endret) Mer poeng for revive? Slik at du kan springe rundt i Karkand og bare hore revive? Må si meg enig med de andre, 1 poeng for revive! 5587338[/snapback] Hehe, vel sånn sett så er det forståeligt men medic er et kit jeg aldri er så Når jeg tenker over det så hadde jo 2 poeng blitt mye poeng men grunnen jeg sa det er at når jeg blitt drept å det er medic's rundt meg så er det skjeldent de reviver meg Edit: Reviver på utsiden ja, det tenke jeg ikke på Endret 11. februar 2006 av Bahamut Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 "Nooblauncher" Ser jeg noen har skrevet tidligere i posten. Hva menes med det? Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Mer poeng for revive? Slik at du kan springe rundt i Karkand og bare hore revive? Må si meg enig med de andre, 1 poeng for revive! 5587338[/snapback] Vel, vi har 2 typer medic's slike du beskriver, som løper rett inn i en stor klunge med fiender for å revive, for å så blir drept igjen (pluss deg som han reviver) isteden for å prøve skytte fienden først så revive, så har man de som faktisk reviver for å hjelpe laget.. Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 (endret) "Nooblauncher" Ser jeg noen har skrevet tidligere i posten. Hva menes med det? 5587432[/snapback] Vel, det er sikkert slike som bruker GL uansett hvor nærme fienden er, du har sikkert opplevd at en dreper deg med GL for å så dø selv? Endret 11. februar 2006 av Bahamut Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Haha, ok :!: Jeg så for meg at det betydde å drepe soldater til fots med antitank. Må innrømme at det er lett å prøve å revive før tiden går ut, uten å være klar over at det ligger en og sikter på meg og den skadde. Like flaut hver gang. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 neida. AT raketten krever iallefall noe skill å treffe med. Samtidig som den er treig. Fi kan fint få tid til å skyte deg før den treffer om det er snakk om litt avstand. Den er også særs sektorretta, så du må ha ganske godt treff. Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 1.12 og 1.2 er forskjellige patchar sant? Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 1.12 og 1.2 er forskjellige patchar sant? 5591312[/snapback] Ja. Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 En annen dårlig nyhet er at funksjonen der man kunne plukke opp "deployed mines" (montro om C4 er inkludert) med G-knappen blir holdt tilbake. De mener at denne funksjonen ikke er helt klar for massene enda Hmmm, ikke klar for massene? Synes dette hadde vært en gode forandring, hadde gjort Enginer kitet mer spennede.....for ikke å snakke om Spec'n. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 En annen dårlig nyhet er at funksjonen der man kunne plukke opp "deployed mines" (montro om C4 er inkludert) med G-knappen blir holdt tilbake. De mener at denne funksjonen ikke er helt klar for massene enda Hmmm, ikke klar for massene? Synes dette hadde vært en gode forandring, hadde gjort Enginer kitet mer spennede.....for ikke å snakke om Spec'n. 5596498[/snapback] tja, en grusom bug som gjorde at minen/C4 detonerte når du prøvde å plukke den opp vil gjøre den "not ready for production"... for eksempel.. Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) En annen dårlig nyhet er at funksjonen der man kunne plukke opp "deployed mines" (montro om C4 er inkludert) med G-knappen blir holdt tilbake. De mener at denne funksjonen ikke er helt klar for massene enda Hmmm, ikke klar for massene? Synes dette hadde vært en gode forandring, hadde gjort Enginer kitet mer spennede.....for ikke å snakke om Spec'n. 5596498[/snapback] tja, en grusom bug som gjorde at minen/C4 detonerte når du prøvde å plukke den opp vil gjøre den "not ready for production"... for eksempel.. 5596927[/snapback] Oiii, men det er noe annet enn "ikke klar for massene" EDIT: Jeg har lett litt etter hvordan man får tak i de nye boostpakkene å har ikke helt funnet ut av hvordan man kjøper disse. Noen som har et innblikk i dette? Endret 13. februar 2006 av Bahamut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå