Elendil Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Kom det som en overraskelse? Kjipt, denne patchen burde vore her for lenge siden. Når den kjem er no uvisst. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Kor har du det i fra da? Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Battlefield.no, regner jeg med. De fikk det fra et eller annet engelsk nettsted. Temmelig surt Har plukket opp at det var "noen" som ville ha inn bugfikser på serversiden inn i 1.2, som Dice hadde planlagt å vente til 1.3 med å fikse. Jaja, kanskje de får litt ekstra tid til å teste, så vi slipper krasj på krasj :\ Lenke til kommentar
weliiiss3245 Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Jeg synes det bare er bra at den blit utsatt, man mister jo fordeler som å hoppe når du skyter, granatluncheren blir svakere og helikopterne får mindre skudd(fra 12 til 8). Jeg synes spillet er bra nok slik det er nå. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 Det er ikkje så mange som er enig i det du sa. MTP med nooblauncher, dolfin diving, bunnyjumping osv. Hater det sjølv. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Det er ikkje så mange som er enig i det du sa. MTP med nooblauncher, dolfin diving, bunnyjumping osv. Hater det sjølv. 5501935[/snapback] Alle hater det, men alle gjør det Lenke til kommentar
_MrMilo_ Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Jepp, endelig skal disse noobtuberne få svi på pungen. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Det blir artig med de som tror de kommer til å "eie" nå som GL har blitt nerfa, men sannheten er at de gode som bruker det nå kommer til å bli enda bedre. Lenke til kommentar
_MrMilo_ Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 ^^ Morsomt resonnement Lenke til kommentar
Togo Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Ikke spesielt, ettersom folk kommer til å slutte å bruke GL for rifla vil flere folk bli gode med rifla. De som har blitt gode med GL slutter å fokusere på den, og bare gå over til rifla. Dette gjelder vel mer klanscenen enn public, dog. (men vi alle vet at public ruler, derfor spiller vi det ikke) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Jeg spiller bare public jeg, så for meg blir det bra. Når noobs ikke kan bruke granatkaster fordi de ikke kan bruke riflene, så dør de eller så lærer de...uansett så er jeg fornøyd. 10X bedre å bli drept av en rifle enn en granatkaster, for da vet jeg det er bittelitt ferdighet med i bildet, og ikke random area fire.. Så blir det slutt på den rundt hjørnet hoppeskytingen på 2 meters hold også, DEN er det værste. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 poenget med spillet er å drepe motstanderen, vet man at man kan risikere å møte noen på kloss hold løper man med granatkasteren. Er en kjiip måte å drepe noen på, men man kan selv løpe videre. Det kan ikke han som ligger der. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Det gir en særs unfair fordel for Assault klassen vil jeg si, ettersom det er instakill, samme om man "bommer" eller ei på den avstanden... enkelte maps nytter det jo nesten ikke å spille annet enn assault for å overleve litt.. Lenke til kommentar
FPShooter Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 På de filmene jeg har sett fra v.1.2 så er GL så å si like effektiv som før. Tipper det blir mange som blir overraska av å bli eid av GL etter patchen også. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 På de filmene jeg har sett fra v.1.2 så er GL så å si like effektiv som før.Tipper det blir mange som blir overraska av å bli eid av GL etter patchen også. 5503122[/snapback] Du så sikkert filmer fra 1.12 du. GL sprenger ikke med en gang den treffer, den spretter en gang først. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Zevs, han snakker om 1.2 alphafilmene, hvor det virker som om at GL ikke har blitt nerfet i det hele tatt. Men igjen, dette er alpha og ingenting i videoen er final. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Zevs, han snakker om 1.2 alphafilmene, hvor det virker som om at GL ikke har blitt nerfet i det hele tatt. Men igjen, dette er alpha og ingenting i videoen er final. 5503581[/snapback] Ehm, på filmene jeg har sett er n00blauncheren kraftig nerfet. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Han fikk det herfra (tror jeg): Ja nå virker seff ikke Catchgamer.no:/, men det sto der :!: Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Her f.eks: www.blix.digitized.nl/1.2Footage.avi Lenke til kommentar
FPShooter Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) Her f.eks: www.blix.digitized.nl/1.2Footage.avi 5503742[/snapback] Har sett den filmen ja. Men hva er det du ser der? En som bare skyter på vegger og gulv. Meningsløst filmklipp. Klagene på GL gjelder infkamper, spesielt nærkamper. Der er den akkurat som før. BT gutta har testet 1.2 alpha med DICE og i filmklippet blir DICE gutta slakta av BT med Granatkaster. Se selv: http://files.filefront.com/Bt_assaulting_D...;/fileinfo.html I rest my case. Endret 27. januar 2006 av FPShooter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå