Gå til innhold

Pacth 1.2 og BF2: Euro Force utsatt!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Battlefield.no, regner jeg med.

De fikk det fra et eller annet engelsk nettsted.

Temmelig surt :angry:

Har plukket opp at det var "noen" som ville ha inn bugfikser på serversiden inn i 1.2, som Dice hadde planlagt å vente til 1.3 med å fikse.

Jaja, kanskje de får litt ekstra tid til å teste, så vi slipper krasj på krasj :\

Lenke til kommentar

Ikke spesielt, ettersom folk kommer til å slutte å bruke GL for rifla vil flere folk bli gode med rifla. De som har blitt gode med GL slutter å fokusere på den, og bare gå over til rifla. Dette gjelder vel mer klanscenen enn public, dog. (men vi alle vet at public ruler, derfor spiller vi det ikke)

Lenke til kommentar

Jeg spiller bare public jeg, så for meg blir det bra. Når noobs ikke kan bruke granatkaster fordi de ikke kan bruke riflene, så dør de eller så lærer de...uansett så er jeg fornøyd. 10X bedre å bli drept av en rifle enn en granatkaster, for da vet jeg det er bittelitt ferdighet med i bildet, og ikke random area fire.. Så blir det slutt på den rundt hjørnet hoppeskytingen på 2 meters hold også, DEN er det værste.

Lenke til kommentar
På de filmene jeg har sett fra v.1.2 så er GL så å si like effektiv som før.

Tipper det blir mange som blir overraska av å bli eid av GL etter patchen også.

5503122[/snapback]

Du så sikkert filmer fra 1.12 du. GL sprenger ikke med en gang den treffer, den spretter en gang først.

Lenke til kommentar
Her f.eks:

www.blix.digitized.nl/1.2Footage.avi

5503742[/snapback]

Har sett den filmen ja. Men hva er det du ser der? En som bare skyter på vegger og gulv. Meningsløst filmklipp. Klagene på GL gjelder infkamper, spesielt nærkamper. Der er den akkurat som før. BT gutta har testet 1.2 alpha med DICE og i filmklippet blir DICE gutta slakta av BT med Granatkaster.

Se selv: http://files.filefront.com/Bt_assaulting_D...;/fileinfo.html

I rest my case.

Endret av FPShooter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...