Myou Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Hva kan feilen være for at man ikke har tilgang til delte dokumenter, hva kan jeg gjøre. ? det står bare "C:\documents and settings\All Users\ Dokumenter er ikke tilgjengelig. Ingen tilgang" det er det eneste. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Er du administrator på maskinen? Kan også hende at mappen er låst til én spesiell bruker. Lenke til kommentar
Myou Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 Jeg er administrator, og den eneste brukeren på den.. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 hmm... det var litt merkelig. Lenke til kommentar
Myou Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 jepp, håper det er en måte å fikse det på da ! Lenke til kommentar
Myou Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 Kanskje hvis jeg på en eller annen måte har endret noe, så kan jeg prøve systemgjenoppretting !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå