Gå til innhold

SATA og SATA2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Istedet for å kverulere som Mixy, kan jeg svare på spørsmålet ditt. Jeg gjør det i dag, har SATA 150, men kjører en SATA 300 disk i systemet, ingen problemer hos meg nei.

5501489[/snapback]

:hmm::whistle: ?

Skjønner ikke hva du mener med at jeg kverulerer jeg, jeg bare svarte på spørsmålet, og begrunnet dette med en link til hw's sider.

Endret av Mixy
Lenke til kommentar

Ett lite tileggsspørsmål, angående S-ATA disker.

Har S-ATA kabelen mellom disken og hovedkortet noe så si? Ser på nettsidene at veldig mange står oppført som S-ATA/150. Reduserer disse hastigheten på en disk/hk med S-ATA/300? :hmm:

Lenke til kommentar
Istedet for å kverulere som Mixy, kan jeg svare på spørsmålet ditt. Jeg gjør det i dag, har SATA 150, men kjører en SATA 300 disk i systemet, ingen problemer hos meg nei.

5501489[/snapback]

Skjønner ikke hva du mener med at jeg kverulerer jeg, jeg bare svarte på spørsmålet, og begrunnet dette med en link til hw's sider.

5501504[/snapback]

Klarer vel ikke helt å få svar på spørsmålet med dette svaret ditt. Han lurer jo på om han kan bruke SATA 300 disker mot en SATA 150 kontroller.

Jeg siterer "Om man kun har Sata kontroller på hovedkortet, kan man da kjøre Sata2 disker på den?"

Ergo så har du IKKE svart på spørsmålet, kan vel bekreftes med siste post fra trådstarter. LES OPPGAVEN!!

Lenke til kommentar

5501489[/snapback]

5501504[/snapback]

Klarer vel ikke helt å få svar på spørsmålet med dette svaret ditt. Han lurer jo på om han kan bruke SATA 300 disker mot en SATA 150 kontroller.

Jeg siterer "Om man kun har Sata kontroller på hovedkortet, kan man da kjøre Sata2 disker på den?"

Ergo så har du IKKE svart på spørsmålet, kan vel bekreftes med siste post fra trådstarter. LES OPPGAVEN!!

5506067[/snapback]

Han har besvart spørsmålet, SATA-II finnes (foreløpig(?)) ikke, ergo SATA går mot SATA...

Denne tråden stenges da dette kun utarter seg til kranglig og unødvendige kommentarer, samt at det finnes sikkert 100 tråder om nøyaktig det samme emnet fra før.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...