schism Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 (endret) Lurer på om det verdt å betale 2300kr for dette anlegget? Alt er da selvfølgelig nytt og med kvittering. http://www.eltax.com/eltax/index.php?item=10&id=111161 Er ganske grønn på dette området:) Skal sies at jeg har en liten leilighet i 2.etasje og kan ikek spille så veldig høyt. Endret 26. januar 2006 av schism Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 2300 er jo ikke mye penger for et annlegg egentlig.. Men eltax leverer brukbar lyd i forhold til pris, i hvertfall på det jeg har hørt.. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Det eneste jeg kan råde deg er å prøvelytte det selv. Ingen kan fortelle deg om du vil like det eller ikke. Du sier du ikke kan spille høyt, men altså - et godt anlegg spiller fletta av et slikt billiganlegg uansett lydnivå. Bare sånn i tilfelle det er en liten misforståelse ute og går m.h.t. lydkvalitet Det virker som du ikke har høye krav generelt, og jeg tror dette anlegget kan gi deg den musikk- og filmgleden du ønsker. Selv er jeg ingen hi-fi eller hjemmekino freak, jeg er fornøyd med passe god kvalitet. Prøvelytt anlegget først, vurder etterpå. 2,300,- er jo penger det og Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Jeg ville heller spandert litt mere penger på et skikkelig anlegg. Høytalerene til eltax er "ok", men jeg har aldri hørt noe om receiverene.. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Altså, kan godt hende du blir kjempe fornøyd med det anlegget, det er det bare DU og ingen andre som veit eller bestemmer, smaken er som baken, right? Men, hadde jeg vært deg, så hadde jeg spart opp litt til og kjøpt no bedre. Lydkvalitet er ikke det samme som lydnivå, hjelper jo ikke å ha ett anlegg som spiller grisehøyt hvis lyden er stygg Lenke til kommentar
CFD Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 De rimelige høytalerne til Eltax er IKKE ok. Begynner å bli noen år siden nå ,men jeg hadde Eltax discovery. Frontene var IKKE fulltone engang! Måtte ha hjelp av centeren for å spille korrekt. Noe større drit skal du lete lenge etter. Ville jeg vært deg så ville jeg bygget noen monitorer med Tangband W3-1285s og en rimelige aktiv subwoofer. 2300kr for satelitter , 2000kr for subwoofer , 200kr i materialer , og en rimelige receiver til 1000kr. Koster litt mer. Evt dynabel sin pakke til 7000kr inkl DVDspiller. 6300kr uten. Var å lyttet på det for noen dager siden og det er absolutt verdt pengene sine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå